Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari Proiectare, executie, intretinere si service pentru semaforizarea a 13 intersectii-Pachet B


Anunt de participare numarul 91410/24.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan TAT, Tel.021-3138170, Email: [email protected], Fax: 021-3138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari Proiectare, executie, intretinere si service pentru semaforizarea a 13 intersectii-Pachet B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari Proiectare si executie pentru semaforizarea a 13 intersectii din Municipiul Bucuresti-Pachet B-
inclusiv service-ul si intretinerea pe o perioada de 4 ani conform Caietului de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316212-4 - Instalare de semafoare (Rev.2)
50232200-2-Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari Proiectare si executie pentru semaforizarea a 13 intersectii din Municipiul Bucuresti-Pachet B
1.Sos.Pantelimon - Baicului2.Agricultori - Orzari3.Prelungirea Ferentari - Bachus
4.Ghencea - Capat linie 415.Fundeni - Campul cu Narcise6.Vergului Pantelimon
7.J.L.Calderon-Pictor Arthur Verona8.CA Rossetti - C Victoriei (completare)9.Dacia - Aurel Vlaicu10.Iancu Cavaler - Pache Protopopescu11.Vasile Parvan12.Jiului - Dridu - Trecere pietoni13.Elefterie Clunet Trecere pietoni
Valoarea estimata fara TVA: 14, 552, 782RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-150.000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie de minim 12500000 lei.Bilantul contabil la 31.12.2008;Lichiditatea generala > 95%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniB.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniC.Informatii privind dotarile specificeD.Call CenterE.Resurse umaneF.Autorizatii din partea producatorului de echipamenteG.Certificat de atestare tehnicaStandarde de asigurarea calitatii: ISO 9001Standarde de protectia mediului: ISO 14001Standarde de siguranta si sanatatea angajatilor: ISO 18001Informatii privind masurile de responsabilitate sociala: SA 8000:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si incheierea in ultimii 5 ani a unui contract similar (Lucrari Proiectare si executie pentru semaforizare intersectii), pentru minim 13 intersectii, iar participarea ofertantului a fost de minim 12.500.000 lei Indeplinirea si incheierea in ultimii 3 ani a unui contract de Intretinere si service pentru automate de dirijare a circulatiei pentru minim 13 intersectii. Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba acces (printr-un contract de cumparare sau leasing) la momentul depunerii ofertelor, utilaje si echipamente care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capacitate, si care sa fie folosite in cadrul contractului: autoutilitara-1 buc;auto-macara-1 buc;buldoescavator-1 buc;masina de taiat asfalt-2 buc;masini de interventie-6 buc; platforma autoridicatoare-2 buc;aparat de etichetat industrial-1 buc;grup electrogen-1 buc.De asemenea, Ofertantul va face dovada ca la momentul depunerii ofertelor detine un punct de lucru de tip Call Center dispecerat cu telefon fix/fax si telefon mobil pentru managementul si redirectionarea apelurilor de urgenta privind interventiile in perioada de garantie. Responsabil de proiect Diploma de studii; Certificare pentru Managementul de proiecte; Minim 5 ani experienta in domeniul conducerii proiectelor. - Tehnician in instalatii de semaforizare care va indeplini urmatoarele cerinte : Diploma de studii; Minim 3 ani experienta in domeniul implementarii sistemelor de dirijarea circulatiei. Autorizare din partea producatorului de automate pentru dirijarea circulatiei. - Echipa de service intretinere: 5 pers care vor indeplini urmatoarele cerinte Diploma de studii; Minim 2 ani experienta fiecare in domeniul instalatiilor de semaforizare intretinere si service. Autorizare din partea producatorului de automate pentru dirijarea circulatiei. - Inginer in organizarea si dirijarea circulatiei rutiere care va va indeplini urmatoarele cerinte Diploma de inginer minim 5 ani experienta in proiectare drumuri si strazi minim 5 ani experienta in proiectare semnalizari rutiere urbane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 11:30
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-Str.domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3195180, Fax: 021-3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3108170, Fax: 021-3108170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2009 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer