Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE - COVOARE BITUMINOASE


Anunt de participare numarul 47706/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417, DIRECTIA LOGISTICA., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA, respectand O.U.G. 34/2006, art.77, alin.2.
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR.2-4, DIRECTIA LOGISTICA, ETAJ IV, CAMERA 417, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545 int 279, In atentia: CROITORU CORNELIA, Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, nr.2-4, Intrarea D, cam.66 REGISTRATURA, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545 int 167
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARISI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE - COVOARE BITUMINOASE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PE DRUMURILE JUDETENE DE PE TERITORIUL JUDETULUI PRAHOVA.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE - COVOARE BITUMINOASE, prin asternerea de covoare asfaltice de 4 si 6 cmcu decapare manuala si plombe de 4 si 6 cmcu decapare manuala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI SI SERVICII PRIVIND INTRETINEREA PERIODICA A DRUMURILOR PUBLICE - COVOARE BITUMINOASE, prin asternerea de covoare asfaltice de 4 si 6 cmcu decapare manuala si plombe de 4 si 6 cmcu decapare manuala.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 563, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip.scrisoare de garantie bancara pe fiecare sector: I-9650, II-11200, III-5000, IV-10700, V-17350, VI-9500, VII-20500, VIII-11900.Garantia buna executie 10% din val. fara T.V.A. a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( DACA ESTE CAZUL)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art.181din OUG34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorialemis cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare emis de Oficiul pentru Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la data de 29.02.2008, certificat constatator privind obligatiile de plata la bugetele locale la 29.02.2008, bilantul contabil la 31.12.2006 si 30.06.2007, fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se exprima in lei si se va prezenta pentru fiecare sector in parte: I-2896260, II-3363400, III-1485180, IV-3202030, V-5194400, VI-2846250, VII-6136400, VIII-3557810.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Fisa de informatii privind experienta similara , insotita de copie dupa contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarii si recomandare vizata, toate acestea vor fi pentru aceeasi lucrare - specifica categoriei de lucrari supuse procedurii, declaratie privind utilajele ( utilajele care se impun pentru acest contract sunt: statie de preparat mixturi asfaltice, repartizator finisare de asfalt, cilindru compactor, compresor mobil, ciocan pneumatic ), declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, prezentarea legitimatiei vizate la zi pentru RTE, Dosar de prezentare a sistemului calitatii, lista cuprinzand laboratoarele proprii de specialitate autorizate sau prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate, ISO 9001, ISO 14001, Certificat 18001, Model de contract semnat si stampilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similarase exprima in lei si se va prezenta pentru fiecare sector in parte: I-289600, II-336300, III-149500, IV-320200, V-519400, VI-284620, VII-613600, VIII-355780.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria C.J.P., Ploiesti, B-DUL REPUBLICII, NR.2-4, ETAJ II, CAM.206 SI CONF.D.A.sau cu o.p. in contul RO23TREZ52124510220XXXXX TREZ.PLOIESTI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERTORII ECONOMICI PRIN REPREZENTANTII LEGALI/PERSOANE IMPUTERNICITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA, NR.4. PLOIESTI, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR.2-4, PLOIESTI, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/406700, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer