Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari aferente realizarii Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Orasului Voluntari


Anunt de participare numarul 132845/01.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mariana Gavrila, Tel. +40 212704770, Email: [email protected], Fax: +40 212704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari aferente realizarii Planului Integrat de Dezvoltare Urbana a Orasului Voluntari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: oras Voluntari
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizarea unui numar de 83 de strazi, modernizarea arhitecturala si peisagistica a spatiilor verzi din zona blocurilor aferenta strazii Lotusului; dezvoltarea si modernizarea iluminatului public, cu retea subterana; crearea parcului de interes public Pipera; modernizarea arhitecturala si peisagistica a aliniamentelor stradale; un sistem de supraveghere video
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
32323500-8-Sistem video de supraveghere (Rev.2)
34993000-4-Iluminat stradal (Rev.2)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizarea unui numar de 83 de strazi, modernizarea arhitecturala si peisagistica a spatiilor verzi din zona blocurilor aferenta strazii Lotusului; dezvoltarea si modernizarea iluminatului public, cu retea subterana; crearea parcului de interes public Pipera; modernizarea arhitecturala si peisagistica a aliniamentelor stradale; un sistem de supraveghere video pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii. Valorile estimate pentru fiecare obiect al contractului sunt : Modernizare drumuri - 51.436.194 lei; Modernizare arhitecturala si peisagistica a spatiilor verzi din zona blocuri str. Lotusului - 3.064.786, 75 lei; Dezvoltare sistemului de iluminat public - 16.552.663, 36 lei; Crearea parcului de interes public Pipera - 7.301.281, 62 lei; Modernizarea arhitecturala si peisagistica a aliniamentelor verzi stradale - 9.430.968, 72 lei; Achizitionarea si instalarea sistemului de supraveghere video - 2.351.568, 04 lei
Valoarea estimata fara TVA: 90, 137, 462.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 1.800.000 lei, valabila pentru o perioada de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire al ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 12.241, 37 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Regional Axa 1;Bugetul de imprumuturi interne al UAT Voluntari;Bugetul local al judetului Ilfov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Fiecare ofertant individual, ofertant asociat si tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 : Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte acest document. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor la bugetul local si bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local Certificat constatator emis de ONRC in original sau copie conform cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie egala sau mai mare de 136.000.000 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
3.Cash-flow : ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ul de executie pentru primele trei luni de derulare a contractului conform graficului de executie, in suma de 11.267.182, 81 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucr.exec.in ultimii 5 ani; 2.Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si dus la bun sfarsit minim un contract de lucrari cu val.cumulata cel putin egala cu valoarea estimata care sa cuprinda lucrari de drum, canalizare, arhit.peisag., sist.video, lucr.ilum.public Ofertantii mai pot demonstra indeplinirea exp.sim.facand dovada ca au dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani: lucr.drumuri si canalizare: 1?max.2 contracte val.cumul.cel putin 51000000 lei, arh.peisagistica: 1?max.2 contracte val.cumul cel putin 19500000 lei, sist.supr.video: 1?max.2contracte val.cumul.cel putin 2300000 lei, sist.il.public: 1?max.2 contracte val.cumul.cel putin 16500000 lei(pot fi prezentate 2 sau mai multe lucr.simil.in cadrul unui contr.sau contr.individuale pentru fiecare categ.de lucrari);3.Decl.dotare cu echip.: utilaje, echip.tehnice, mijl.transport, alte mijl.fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le util.pentru indeplin.contr.4.Lista pers: manager proiect-1, ing.drum-1, ing.instal-1, ing.energetic-1, RTE-1
Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismele stabilite in alte state ale UE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
15%
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mica durata - 15 puncte; Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Durata minima / Durata n) x 15, unde Durata minima ? cea mai mica durata de executie dintre toate ofertele; Durata n = durata ofertei n; Durata de executie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror durata de executie depaseste perioada de 24 luni.Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de executie mai mica de 18 luni calendaristice.
3.
Durata garantie de buna executie
15%
Descriere: Pentru oferta cu cea mai mare durata de garantie - 15 puncte;Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Durata maxima / Durata n) x 15, unde Durata maxima ? cea mai mare durata de garantie dintre toate ofertele; Durata n = durata ofertei n;Durata de garantie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror durata de garantie este mai mica de 24 luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de garantie mai mare de 60 luni calendaristice.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S92-150512din13.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 12:00
Locul: Primaria oras Voluntari, B-dul Voluntari, nr. 74, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional Axa 1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Nr. document atribuire respins este 13455/17.01.2012. In cazul ofertelor cu punctaje egale situate pe primul loc modalitatea de departajare o va constitui pretul cel mai scazut. Daca si in acest caz egalitatea persista ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara in plic inchis, oferta cu cel mai scazut pret fiind declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul Voluntari, nr. 74, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 314036118, Email: [email protected], Fax: +40 212704644, Adresa internet (URL): www.primaria-voluntari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer