Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari asfaltare strazi in com. Corbeanca, jud. IF


Anunt de participare numarul 80622/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CORBEANCA (CONSILIUL LOCAL CORBEANCA)
Adresa postala: STR. INDEPENDENTEI, NR. 14, JUDET ILFOV, Localitatea: Corbeanca, Cod postal: 077065, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Corbeanca, Tel.2666031, In atentia: Grecu Viorel, Email: [email protected], Fax: 2666010, Adresa internet (URL): www.primariacorbeanca.ro/email
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari asfaltare strazi in com. Corbeanca, jud. IF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazile din com. Corbeanca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 960, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari va realiza asfaltarea a 87 de strazi apartinand satelor comunei, insumand cca 162.000 mp, dintre care in primul contract subsecvent sunt prevazute lucrarile de asfaltare a 17 strazi insumand cca 37600 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari va realiza asfaltarea a 87 de strazi apartinand satelor comunei, insumand cca 162.000 mp, dintre care in primul contract subsecvent sunt prevazute lucrarile de asfaltare a 17 strazi insumand cca 37600 mp
Valoarea estimata fara TVA: 7, 960, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare- echivalentul in lei a 100.000 Euro, avand valabilitatea de 90 zileCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si alte surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl. priv. eligibilitatea
- Decl. priv. neincadrarea in prevederile art.181
- Certif. de atestare fiscala priv. plata impozitelor si contributiilor sociale la data de 30.07.2009
- Cazier fiscal
- Decl. priv. calitatea de participant la procedura
- Cazier judiciar
- Certif. constatator ORC in per. de valab. la data deschiderii ofertelor si nu mai putin de 90 zile inainte de data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturi contabile pe anii 2006, 2007, 2008
- Decl. priv. cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, care sa fie egala sau mai mare de echivalentul in lei a 24.000.000 Euro
- Asigurarea riscului profesionalin valoare de minim echivalentul in lei a 500.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie
b) Realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat executia lucrarilor de asfaltare a cel putin 160.000 mp cu o val. minima de 2.600.000 Euro sau a cel mult 3 contracte a caror val. cumulata sa fie de minim 7.700.000 Euro
c) Cel putin 2 Recomandari din partea altor beneficiari din care cel putin una sa fie aferentacontractului/contractelor prezentate la lit.b
d) Decl. priv. dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijl. de transport si alte mijl. fixe
e) Decl. priv. personalul de specialitate inclusiv CV-uri
f) Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalente
g) Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalente
h) Prezentare certificat OHSAS 18001 sau echivalente
i) Decl. pe proprie raspundere priv. respectarea cond. de munca si masurilor de protectie a muncii
Informatii priv. subcontractantii; Prezentare formular 12 G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 12:00
Locul: Primaria Corbeanca, str. Independentei nr.14, comuna Corbeanca, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si expertii cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Nu este cazul, acordul cadru va fi incheiat cu un singur operator economic
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Plansele au depasit 5 MB si sistemul nu a preluat. Documentatia de atribuire poate fi ridicata de la sediul Primariei Corbeanca, Str. Independentei nr.14, com. Corbeanca, jud. Ilfov
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: sos. Oltenitei nr.106-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10895, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala: Str. Independentei nr.14, ,Localitatea: Corbeanca, Cod postal: 077065, Romania, Tel.0212666031, Email: [email protected], Fax: 0212666010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer