Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI CANALIZARE APE UZATE MENAJERE ,COMUNA SINCA NOUA


Anunt de participare numarul 40184/03.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINCA NOUA (PRIMARIA SINCA NOUA BRASOV)
Adresa postala: SINCA NOUA NR. 358, Localitatea: Sinca Noua, Cod postal: 507210, Romania, Punct(e) de contact: FLUCUS DUMITRU, Tel.0268228721, Email: [email protected], Fax: 0268228721, Adresa internet (URL): www.sincanoua.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI CANALIZARE APE UZATE MENAJERE , COMUNA SINCA NOUA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COM SINCA NOUA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI CANALIZARE APE UZATE MENAJERE SI STATIE DE EPURARE, COMUNA SINCA NOUA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciu de proiectare retea de canalizare de ape uzate, statie de epurare a apelor reziduale, statie de pomapare a apelor reziduale-conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 9, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 100000 lei;garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarile vor fi finantate din fonduri guvernamentalerural;buget local;consiliul judetean;fondul de mediu;fonduri strucurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare-conform art.44, 45 prin OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca ofertantii sa fie declarati eligibili trebuie sa corespunda situatiilor prevazute la art.180 si nu trebuie sa se afle in nici una din situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006.Aceste declaratii vor fi insotite de : certificat constatator emis de ORC(nu mai vechi de 30 de zile);certificat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, copie dupa CUI/autorizatie de functionare(alte echivalente);pentru ofertantii persoane fizice/juridice straine-Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenentadin punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului;echivalentele documentelor de calificare cerute ofertantilor persoane juridice/fizice romane, traduse si legalizte in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezutatul exercitiilor financiare in ultimii 3 ani;bilantul contabil la 31.12.20006, 2005, 2004;scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie a ultimilor 3 ani in domeniul de activitate lucraride constructii trebuie sa fie de minimum 10000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele lucrari din ultimii 5 ani pentru proiectare si executie.Experienta similara: sa fi realizat cel putin o lucrare , de acelasi tip cu lucrarea supusa procedurii de licitatie, in valoare de minim 130000lei pentru proiectare si minim 4000000 lei pentru executie.declaratie privind utilajele, instalatiile , utilajele, echipamentele tehnice;certificat de conformitate pentru echip.statie de epurare si pompare;Efectivele de angajati si conducere.Certificat sisteme de managemental calitatii si certificari sistemului manag.de studiu pentru constructii (ISO sau echivalent)ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 recomandari din partea unor beneficiari de lucrari similare.Pentru proiectare: licenta IT pentru calculul hidraulic in sist. de canalizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie a proiectului tehnic (PT)
20%
Descriere:
3.
durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
4.
garantia acordata lucrarilor
10%
Descriere:
5.
sistemul calitatii aplicat la lucrare
5%
Descriere:
6.
caracteristici de calitate ale proiectului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2008 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 02131046442, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM ART.272 DIN OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SINCA NOUA, -SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR PRINCIPALA, Localitatea: SINCA NOUA, Cod postal: 307210, Romania, Tel.0268228698, Email: [email protected], Fax: 0268228721
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2007 17:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer