Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari canalizare menajera si pluviala - Ecomanagement Ineu


Anunt de participare numarul 74385/31.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari canalizare menajera si pluviala - Ecomanagement Ineu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Ineu, Jud. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea retelei de canalizare menajera si pluviala in orasul Ineu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza lucrari de canalizare menajera si pluviala.
Valoarea estimata fara TVA: 894, 845EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 65.000RON. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA-Anexa 11. Mod de constituire: Trezoreria Ineu, prin OP vizat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul Local si Programul Phare CES 2005, "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorul are dreptul de a se asocia.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Declaratie privind eligibilitatea: anexa 1.
Certificat constatator privind achitarea obligatiilor eligibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale in original sau copie legalizata.
Certificat de cazier fiscal pentru administrator in original sau copie legalizata.
Certificat constatator in original emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: 1.domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2.nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
Ultimul bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente din care sa rezulte ca ofertantul are profit.
Completare formular privind cifra de afaceri - formular anexa 4.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea calificarii, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de minim 2.000.000 EUR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani - formular anexa 5.
2.Recomandari de la beneficiari.
3.Certificate de atestare sau specializare a personalului responsabil cu derularea contractului si a lucrarii de executie.
4.Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in conformitate cu legislatia interna si europeana.
5.Informatii privind subcontractantii - formular anexa 8.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1.Din lista cu principalele lucrari prestate trebuie sa rezulte ca ofertantul a mai derulat cel putin doua contracte avand acelasi obiect de activitate, din care un contract sa fie cel putin egal cu valoarea estimata.2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari - formular anexa 6.3.Minim 3 recomandari de la beneficiari unde s-au prestat lucrarisi s-au livrat echipamente similare.4.Completarea si prezentarea CV-urilor persoanelor responsabile cu derularea contractului si a celor ce raspund de calitatea derularea si executarea lucrarilor.5. Certificate ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Durata de executie
40%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii si a echipamentelor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S24-034348 din 05.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Ineu, Str. Republicii, nr. 5, 315300 Ineu, Jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza buletinului de identitate si a unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES 2005, "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu".
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, caietul de sarcini si plansele din documentatia de atribuire nu pot fi atasate. Acestea pot fi puse la dispozitia operatorilor economici la sediul Primariei orasului Ineu, Str. Republicii, nr. 5.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in cel mult 5 zile de la data constatarii unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: Str. Republicii, nr.5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257/511041, Email: [email protected], Fax: 0257/511965
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2009 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer