Licitatie Publica - Lucrari canalizare menajera si pluviala- Ecomanagement Ineu Etapa II
Anunt de participare numarul 91903/03.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040257511550, Email: [email protected], Fax: 0040257511965, Adresa internet (URL): www.ineu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari canalizare menajera si pluviala- Ecomanagement Ineu Etapa II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Ineu, Jud. Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in executarea de lucrari de canalizare de ape reziduale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza lucrari canalizare menajera si pluviala - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 143, 442EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 10.000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul local si Programul "Phare CES 2005"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul are dreptul de asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Formular Anexa 1 (Declaratie privind eligibilitatea).
2.Certificat constatator privind achitarea obligatiilor eligibile catre bugetul general consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice / ANAF, in original sau copie legalizata.
3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, in original sau copie legalizata.
4.Formular Anexa 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006).
5.Formular Anexa 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura).
6.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului.
7.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pt persoanele juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Bilantul contabil pe anul 2008.
2.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) - formular Anexa 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1.Cifra medie anuala sa fie de minim 280.000 EUR (se va folosi cursul mediu anual BNR: 2006 1EUR=3, 5245RON, 2007 1EUR=3, 3373RON, 2008 1EUR=3, 6827RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Formular Anexa 5 ("Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani")
2.Se vor prezenta 3 lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri insotite de:
- copii ale contractelor;
- recomandari din partea beneficiarilor celor 3 lucrari.
3.Formular Anexa 6 ("Declaratiepe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari").
4.Formular Anexa 7 (Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere).
5.Formular Anexa 8 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si procentul din contract subcontractat)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1.Cel putin una dintre aceste 3 lucrari sa fie in valoare de minim 140.000 EUR, fara TVA.2.Seful de santier sa fie angajat permanent al ofertantului sau colaboratorsi sa aiba o experienta in domeniul prezentei proceduri de minim 5 ani. Se vor prezenta: -copia cartii de munca sau contractul de colaborare;
-CV-ul;
-copii ale diplomelor de absolvire a studiilor.3.Responsabilul tehnic cu executia sa fie angajat permanent al ofertantului sau colaborator. Se vor prezenta: -copia cartii de munca a acestuia sau contractul de colaborare;
-CV-ul;
-certificat de atestare tehnico-profesionala;
-legitimatie in domeniul prezentei proceduri.4.Responsabilul cu controlul tehnic de calitate sa fie angajat permanent al ofertantului sau colaborator. Se vor prezenta: -copia cartii de munca a acestuia sau contractul de colaborare;
-CV-ul;
-autorizatie pentru activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, in domeniul prezentei proceduri.5.Certificat ISO 9001 sau echivalent.6.Certificat ISO 14001 sau echivalent.7.Certificat ISO 18001 sau echivalent.8.Certificat SA 8000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
40%
Descriere:
3.
Durata de garantie a lucrari si a echipamentelor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 15:00
Locul: Consiliul Local Ineu, Str. Republicii nr. 5, 315300 Ineu, Jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza cartii de identitate si a unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul "Phare CES 2005"
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, respectiv noi servicii similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Ineu
Adresa postala: Str. Republicii nr. 26, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257511309, Email: [email protected], Fax: 0257511309
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in cel mult 5 zile de la data constatarii unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: Str. Republicii nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0257511041, Email: [email protected], Fax: 0257511041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 12:57