Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 54413 | 54593 | 55000000-0 | 5520 | 55520000-1 | 56181 | 56241 | 56245 | 56249 | 56253 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Lucrari civile pentru amenajarea si modernizarea sectiei Maternitate" Spitalul judetean de urgenta Bacau


Anunt de participare numarul 109651/15.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU
Adresa postala:  Strada Spiru Haret, nr. 2 - 4, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600114, Romania, Punct(e) de contact:  SJU Bacau - Birou Licitatii si atribuire contracte, Tel. 0234536836, In atentia:  Ec. Rosu Teofil, Email:  [email protected], Fax:  0234517424, Adresa internet (URL):  www.spitaljudbc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Lucrari civile pentru amenajarea si modernizarea sectiei Maternitate" Spitalul judetean de urgenta Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SJU Bacau, strada Spiru Haret , nr 2, Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii cladiri, instalare echipamente, lucrari de instalatii electrice, instalare echipamente de ventilatie si aer conditionat, precum si de fluide medicale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45331200-8-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari civile pentru amenajare si modernizare, conf Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 721, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 250000 ron, Garantie de buna executie = 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Bacau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/oug 34/20063.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.( in original, sau copie legalizata) valabil la data deschiderii ofertelor;4.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala ( in original sau copie legalizata ) valabil la data deschiderii ofertelor.5. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.
6. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluinationala sau teritoriala, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate.
7. Certificat de inmatriculare actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata.
8.Persoane juridice straine Documente caredovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-1.Fisa de informatii generale formular modelcuprinzand si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, -2.Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente;
-3. Balata de verificare la data de 31.07.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani completata conform formular model
2. Fisa/fise privind experienta similara completata conform formular model.
3. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari completata conform formular model.
- Mijloace de transport proprii sau inchiriate (dovezi proprietate sau contracte chirie)
4.Operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are:
- Autorizatie ISCIR pentru montare, instalare, punere in functiune si reparare instalatii de oxigen de joasa si inalta presiune.- Atestat/Autorizatie ANRE ? Instalatii electrice interioare
6. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar ¬pentru indeplinirea contractului de lucrari, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, insotita de CV-uri.
7. Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii in constructii pentru domeniile: constructii civile, retele de alimentare cu apa si canalizare, retele si instalatii termice, instalatii sanitare, termoventilatie, retele si instalatii electrice sau echivalent.
8. Certificat de atestare ISO 14001 pentru managementul de pentru domeniile: constructii civile, retele de alimentare cu apa si canalizare, retele si instalatii termice, instalatii sanitare, termoventilatie, retele si instalatii electrice sau echivalent.
9. Certificat de atestare SR OHSAS 18001:2008, pentru managemenrul sanatatii si securitatii ocupationale, pentru domeniile: constructii civile, retele de alimentare cu apa si canalizare, retele si instalatii termice, instalatii sanitare, termoventilatie, retele si instalatii electrice sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
55%
Descriere:
2.
Durata de executie
35%
Descriere:
3.
Propunere tehnica
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2010 10:00
Locul: SJU Bacau, str Spiru Haret, nr 2 Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleus nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Strada Cuza Voda , nr 1, ,Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Fax:  023451427510 zile
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a documentului/ documentelor contestate
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Licitatii si atribuire contracte
Adresa postala:  Strada Spiru Haret nr 2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600114, Romania, Tel. 0234534000-1722, Fax:  0234517424, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2010 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer