Licitatie Publica - Lucrari constructie cladire P+M, cu destinatie gradinita
Anunt de participare numarul 29646/27.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MILISAUTI
Adresa postala: Primaria orasului Milisauti, str. Principala, nr.26, oras Milisauti, judetul Suceava, Localitatea: Milisauti, Cod postal: 727360, Romania, Punct(e) de contact: Donisan Irina, Tel.0230/418175, Email: [email protected], Fax: 0230 418494
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari constructie cladire P+M, cu destinatie gradinita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Milisauti, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie cladire Parter si Mansarda cu destinatie Gradinita in Orasul Milisauti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie cladire (Parter si Mansarda) cu destinatie Gradinita in Orasul Milisauti
Suprafata construita 250, 09 m2, Suprafata desfasurata 437, 66 m2, inaltime constructie 9, 36 m
Categorii de lucrari: Lucrari de Constructie, Arhitectura interioara si exterioara, retele electrice, termice, sanitare, Procurare si instalare Centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 450, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare15.000 Lei in Cont: RO18TREZ59524840220XXXXX deschis la Trezoreria Radauti , garantie de buna executie 5% din valoarea de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sub semnatura privata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181, Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFPS, certificat de atestare fiscala eliberat de Primaria locala, Certificat constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate financiara
Declaratie privind Cifra de afaceri
Bilant contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de 3 Recomandari, Copii dupa contracte si Procese verbale de receptie finala, Declaratie privind personalul de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii, personalul de conducere si responsabil de executia lucrarilor, CV-uri, Efective medii ale personalului angajat, Resurse tehnice utilizate pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind Subcontractantii, Declaratie privind Protectia muncii si Protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 179 RON
Conditii si modalitate de plata: Casierie din Str. Universitatii Nr. 15-17, Suceava, cod 720229 sau Cont: RO19RNCB0234000991800001 in Lei deschis la BCR Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 10:00
Locul: Sediul Primariei Milisauti, Milisauti, Str. Bogdan Voda Nr. 8, Cod postal 727360
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale Autoritatii ContractantePersoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Milisauti - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Judetul Suceava, Orasul Milisauti, Str. Bogdan Voda Nr. 8, Localitatea: Milisauti, Cod postal: 727360, Romania, Tel.0230 418494, Email: [email protected], Fax: 0230 418494
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 17:17