Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari constructie pentru realizarea teren de golf si centru sportiv


Anunt de participare numarul 112934/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC BELLAVISTA GOLF VILLAS & RESORT SRL
Adresa postala:  STR.Zugrav Nedelcu nr. 12, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300174, Romania, Punct(e) de contact:  EMILIA PRUNEA, Tel. 0040256433166, Email:  [email protected], Fax:  0040256434348, Adresa internet (URL):  www.butterflypark.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: activitati ale bazelor sportive
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari constructie pentru realizarea teren de golf si centru sportiv
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Fantanele, jud Arad, Romania
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de contructie pentru realizarea urmatoarelor obiective:
- teren de golf cu 18 gauri cu o Club House de aproximativ 5.000 m2, alee de acces cu portar, terenuri de tenis cu vestiare, zona de intretinere cu depozite si birouri.
- centru sportiv cu piscina, terenuri de tenis si vestiare, parcari si circulatie interna
- zona verde de legatura intre echipamentele de golf si centrul sportiv etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
45212000-6-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
45236100-1-Lucrari de nivelare pentru diverse activitati sportive (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt publicate liste de cantitati atasat prezentului anunt publicat pe www.e-licitatie.ro .
Valoarea estimata fara TVA: 61, 888, 971RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
450 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, prin virament bancar sau instrument de garantare-300.000 lei. Garantie buna executie 10%valoarea fara tva a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Precizari in proiectul de contract atasat la anunt publicat pe www.e-licitatie.ro. Fara plati anticipate. Finantare: 30% buget propriu, 70% fonduricf detaliere pct. VI 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii din care sa rezulte ca nu se incadreaza in prevederile art 180 si 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie - certificat de participare la procedura cu oferta independentaDeclaratie privind evitarea conflictului de interese din care reiese ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 69¹ din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCopia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original. Din document trebuie sa rezulte ca ofertantul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri si ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21/legea26/1990 si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii.
Certificate (original sau copie legalizata) constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca are au datorii de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind cifra de afaceri si profitul + documente justificative.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007-2009), trebuiesafiemaimaresauegalacuechivalentulinlei a 122.000.000lei;b)Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Lista principalelor contracte de lucrari finalizate in ultimii 5 ani.
B. Lista cu personalul cheie experimentat de care dispune ofertantul.
C.Declaratii privind efectivul din prezent si efectivul mediuanual al personalului angajat si al cadrelor de conducere aferent ultimilor trei ani anteriori (2008-2010)D.Declaratie privind dotarile specifice si echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului obiect al prezentei proceduri de achizitie publica
E. Cerificat in termen de valabilitate din care rezulta ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent;
F. Cerificat in termen de valabilitate din care rezulta ca ofertantul are implementat un sistem de management al mediului conform ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.finalizarea in ultimii 5 ani: terenuri golf (cel putin unu de minim 18 gauri) cu o valoare cumulata de minim 4500000 euro;cladire multifunctionala minim 3300000 euro;centre sportive minim 3800000 euro;contracte lucrari de urbanizare minim 2700000 euroB.ofetantul va trebui sa dispuna, deminimurmatorul personal: director tehnic de santier; sef de santier pentru lucrarile de constructii; responsabil tehnic pentru terenul de golf; shaper;sef de santier pentru operatiile de manipulare pamant si modelarea terenului de golf;sef de santier pentru operatiile de amplasare drenaje, canalizari si legaturi intre lacuri;responsabil pentru operatiile de amplasare a instalatiei de irigare a terenului;responsabil pentru operatiile de prelucrare, pregatire, semanare a zonelor cu iarba; director tehnic in materie de securitate si sanatate.C. A dispus, in ultimii 3 ani, de un numar mediu de cel putin 100 angajati iar pentru la momentul depunerii oferteiare la dispozitie cel putin 120 angajatiD. 7 macarale turn cu brate 36-60m, 4 elevatoare brat telescopic si rotativ capacitate 20 chintale;5.000 mp schele;1 statie G.P.S.;5 buldozere diverse cu senile largimea marita;5 excavatoare diverse cu roti largi;5 miniexcavatoare diverse senile cauciuc cu largimea marita;1 brat excavator de 22;11 diverse excavatoare senilele cu largimea marita;1 bena articulata;6 dumper20 mc si roti largi;1 automacara capacitate16t;5 diverse compresoare;7 diverse pompe, motopompe, hidropompe, electropompe;5 diverse generatoare, grupuri electrogene;7 diverse tractoare;2 remorci agricole;2 cisterne pentru erbicidat sau alte tratamente;1 autocisterna;10 diverse sapatoare de santuri pe roti;4 diverse masini de ingropat cu vibrator pe roti;1 masina strans pietre;1 semanatoare greens;3 masini diverse imprastiat nisip;3 masini diverse imprastiat ingrasamant;1 motocultivatoare;2 brazduitoare;1 masina de nivelat cu tavalug;1 soff pentru green; 1 brazduitoare;1 masina taiat garduri vii;2 freze diverse;1 masina greblat pietre;1 semanatoare;2 diverse masini ingropat pietre;2 diverse grape;1 masina sapat gropi;15 diverse masini tuns iarba;7 autocamioane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea pentru organizarea si desfasurarea lucrarilor
34%
Descriere: precizari la pct. VI.3
3.
Programul de calitate pentru executarea lucrarii
18%
Descriere: precizari la pct. VI.3
4.
Programul de intretinere a terenului de golf
13%
Descriere: precizari la pct. VI.3
5.
Perioada de garantie
5%
Descriere: precizari la pct. VI.3
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S236-360040 din 04.12.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Italiana
Altele
Doar oferta tehnica si oferta financiara se depun si in limba italiana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 14:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul Major de Interventie5.2 Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurilor specifice pentru valorificarea durabila a resurselor naturale si pentru cresterea calitatii serviciilor turistice
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
1. Deoarece nu a fost posibil tehnic atasarea la anunt (publicat www.e-licitatie.ro)a intregului proiect, Documentatia de atribuire atasata anuntului contine fisa de date, anexa formulare, proiectul de contract si elementele care permit doar o cunoastere generala de prima informare a lucrarilor de efectuat: un document cu descrierea lucrarii, listele de cantitati de lucrari si utilaje si un Caiet General de Sarcini.2. Documentatia de atribuire completata cu proiectul integral se obtine de la autoritatea contractanta conform precizarilor din fisa de date a achizitiei.3. In Fisa de data a achizitiei atasata prezentului anunt publicat pe www.e-licitatie.ro, la pct. nr. 9, sunt prezentate toate detaliile privind modul de punctare a ofertelor tehnice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bd. V. Milea nr. 2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. +40257250114, Email:  [email protected], Fax:  +40257251700, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=108
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256^2 din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  Str.Zugrav Nedelcu nr.12, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300174, Romania, Tel. 0040 256 433 166, Email:  [email protected], Fax:  0040 256 434 348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer