Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari Constructie Scoala Generala nr.1 Ardeoani, com. Ardeoani, jud. Bacau


Anunt de participare numarul 85411/28.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ardeoani (Consiliul Local Ardeoani)
Adresa postala: Com. Ardeoani, Jud. Bacau, Localitatea: Ardeoani, Cod postal: 607015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Diaconu, Tel.0234354000, Email: [email protected], Fax: 0234354122, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari Constructie Scoala Generala nr.1 Ardeoani, com. Ardeoani, jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala generala nr. 1 Ardeoani, com. Ardeoani, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectul contractului: lucrari de construire cladre S+P+P1 structura beton armat cu inchideri de caramida.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform volumelor Caiete de sarcini, lista de cantitati, planse, lucrari de constructii> Scoala SP+P+IE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 669, 557RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 110.000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, conf. HG 1426/2006 (finantare in transe)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Pt. asocieri: contract de asociere autentificatPt. subcontactanti: contract de lucrari de subantrepriza (se va prezenta la semnarea contractului de antrepriza intre AC si ofertantul castigator)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 343. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale5. Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate2. Bilanturi contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 30.06.2009
3. Balanta de verificare la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.08.2009
4. Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani5. Declaratie privind indicatorii financiari la nivelul anului 20086.Declaratie privind capacitatea de asigurare a cashflow-ului necesar indeplinirii contractului7. Declaratie privind polita de raspundere civila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anual realizata un ultimii 3 ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii trebuie sa fie mai mare sau egala cu 10.000.000 lei2. Lichiditatea generala pentru ultimul exercitiu financiar trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani2. Recomandari, insotite de certificari de buna executie3. Declaratie pe proprie raspundere ref. la personalul de specialitate4. Declaratie pe proprie raspundere la studiile/pregatirea persoanelor responsabile de executia lucrarilor5. Declaratie ref. la efectivile medii anuale ale personalului6. Declaratie ref. la masurile de protectia mediului7. Declaratie ref. la utilajele si echipamentele tehnice8. Declaratie ref. la subcontractare9. Declaratie ref. la protectia muncii10 Certificat ISO 9001 sau echivalent11. Certificat ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prin informatiile furnizate, ofertantul trebuie sa faca dovada executiei de lucrari similare, in valoare egala sau mai mare decat 5.000.000 lei.2. Prin informatiile furnizate, ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii de personal specializat conf. cap. VI.5, lit b)+c) din fisa de date a achizitiei si anume: i.Responsabil Tehnic cu Executia pentru constructii civile industriale si agricole;ii.Responsabil cu Controlul Tehnic de Calitate autorizat pentru activitatile ce vor fi realizate in cadrul lucrarii: -retele termice; - instalatii sanitare , termoventilatii; -lucrari si retele de alimentare cu apasi canalizare, imbunatatiri funciare; -constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata-categoria de importanta A+B;precum sii.unsudor autorizat in otel;ii.un sudor autorizat in polietilena;iii.un electrician autorizat pt. lucrari sub 1000 V;iv.un instalator autorizat pt. lucrari de incalzire;v.un instalator autorizat pt. lucrari sanitare;vi.un lucrator certificat pentru executia lucrarilor de ignifugare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret total
60%
Descriere: Pretul total al lucrarii
2.
Termen de executie
25%
Descriere: Termen de executie - exprimat in zile
3.
Garantii - electrice
5%
Descriere: Garantii pt. lucrarile de instalatii electrice
4.
Garantii-tamplarie&pardoseli
5%
Descriere: Garanti pt. lucrarile de tamplarie&pardoseli
5.
Garantii - instalatii sanitare&ventilatii
5%
Descriere: Garanti pt. lucrari de inst. sanitare&ventilatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de LE, conf. art. 161, alin (1) lit a) din OUG 34/2006. Detaliile conf. art. 164 din OUG 34/2006 se gasesc in FDA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 11:00
Locul: Primaria Comunei Ardeoani, Loc. Ardeoani, Judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei, experti cooptati si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia procedurii se gaseste anexata prezentului anunt de particiapre, mai putin capitolul "Caiet de sarcini" Acesta nu a putut fi incarcat in SEAP datorita dimensiunii mari a fisierelor (peste 150 MB). Operatorii economici interesati pot obtine documentatia completa (incl. planse si liste de cantitati), de la sediul autoritatii contractante, conf, art. 40, alin (3) din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0372344116
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata, 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Comunei ARDEOANI
Adresa postala: Loc. Ardeoani, Com. Ardeoani, Jud. Bacau, Localitatea: Ardeoani, Cod postal: 607015, Romania, Tel.0234354000, Email: [email protected], Fax: 0234354122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer