Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari constructii pentru finalizarea Centrului de vizitare al Parcului National Piatra Craiului si construirea Punctului de informare din masivul Piatra Craiului, Zona Curmatura, 1400 m altitudine, CPV 45000000-7 Lucrari de constructii si 09330000-1 Pan


Anunt de participare numarul 142155/22.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.N.P. ROMSILVAADMINISTRATIAPARCULUINATIONALPIATRACRAIULUIRA
Adresa postala: Str. Toplita, Nr.150, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505800, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ciurea, Tel. +40 0268223165, Email: [email protected], Fax: +40 0268223008, Adresa internet (URL): www.pcrai.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari constructii pentru finalizarea Centrului de vizitare al Parcului National Piatra Craiului si construirea Punctului de informare din masivul Piatra Craiului, Zona Curmatura, 1400 m altitudine, CPV 45000000-7 Lucrari de constructii si 09330000-1 Panouri solare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea starii de conservare a biodiversitatii Parcului National Piatra Craiului prin constientizare, informare, vizitare si monitorizare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Centrul de vizitare al Parcului National Piatra Craiului, Str. Toplita nr. 150, Zarnesti Masivul Piatra Craiului, Zona Curmatura, 1400 m altitudine
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari constructii pentru finalizarea Centrului de vizitare al Parcului National Piatra Craiului si construirea Punctului de informare din masivul Piatra Craiului, Zona Curmatura, 1400 m altitudine, CPV 45000000-7 Lucrari de constructii si 09330000-1 Panouri solare in cadrul proiectului ?Imbunatatirea starii de conservare a biodiversitatii Parcului National Piatra Craiului prin constientizare, informare, vizitare si monitorizare?. Din valoarea estimata a contrcatului, suma de 198256, 64 lei (10%) reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
09331000-8-Panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii pentru finalizare lucrari Centru de vizitare si pentru realizare Centru de informare construit
Valoarea estimata fara TVA: 2, 589, 271.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006. Date pentru const. gar. de part.: RO88RZBR0000060014740093, deschis la Raiffeisen Bank Zarnesti. In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, de la depun. ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 47.820 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 8. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, conf. formular nr. 33. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru prestatorul, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program ?POS MEDIU? Axa 4Surse de finantare UE, bugetul de stat , fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Centrul de informare de la Curmatura se afla la altitudinea de 1400 m, drumul este inaccesibil cu mijloace de transport clasice
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - formular 1Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular 1ACerinta nr. 2
Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2 Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2Cerinta nr. 3
Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1C
Personal: Mircea Verghelet director si membru al Comitetului director, Ciurea Adrian imputernicit special al directorului reponsabil achizitii, Vede Dana contabil sef, membrii Comitetului Director Radu Vulcu - sef paza, Dorel Valcu - consilier juridic si Mercea Anca, manager de proiect POS Mediu Axa 4Se va completa formularul 1CCerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1B
Formular 1B
Cerinta nr. 5
Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)
Pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele
Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia
obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)
Pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. Cerinta nr. 1
Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane:
Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (lucrari constructii, instalatii, panouri solare).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu
originalul si va trebui ca informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 3
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.
Declaratie pe proprie raspundere
Cerinta nr. 2
Valoarea cifrei de afaceri mediipe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 1.500.000 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.
Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv:
- pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei
- pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 lei
- pentru anul 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei
Se solicita completarea Formularuluimodel Nr. 3 si se vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediprivind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)
Cerinta nr. 1
Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabil
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se prezinta documente doveditoare pentru depunerea ultimelor trei bilanturi contabile, 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, sau pentru depunerea declaratiilor de venit pentru persoanele fizice autorizate.
Fac exceptie firmele nou infiintate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe proprie raspundereSe solicita completarea Formularuluimodel Nr. 3 si se vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediprivind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe prezinta documente doveditoare pentru depunerea ultimelor trei bilanturi contabile, 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, sau pentru depunerea declaratiilor de venit pentru persoanele fizice autorizate.Fac exceptie firmele nou infiintate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 6
Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de proiectare si executie.Completare formular 9 Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular1C)
Cerinta nr. 5
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Ofertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosin?a sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate. ATENTIE: Ofertantul trebuie sa detina mijloace pentru transportul materialelor, utilajelor, personalului la 1400 m altitudine, in masivul Piatra Craiului, Zona Curmatura. Drumul de acces este accidentat, cu panta mare, partial accesibil mijloacelor de transport auto.Cerinte obligatorii:
Completare formular 7
Cerinta nr. 4
Personal minim necesar:
- 1 manager general de proiect
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniu
- 1 responsabil cu Controlul Tehnic de Calitate CQ
- 2 ingineri/subingineri CFDP, cu vechimea de minim 3 ani in inginerie/subinginerie domeniul constructii
Ofertantul va prezenta in copie certificata pt conformitate cu originalul urmat. doc: cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau angajamentul de participare a personalului, conf. art. 188 alin
(3) lit. b) din OUG 34/2006. -diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (valabile la data limita de depunere a ofertelor) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)
Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinireCompletare formular 6
Cerinta nr. 2Prezentarea fisei de exper. sim., pt contracte al caror ob. a fost realizarea de lucrari la cladiri publice. Se va prezenta formularul 5 pentru maximum 3 contracte cele mai relevante din portofoliul oferantului. Prezentarea mai multor contracte nu constituie un avantajPentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRFisele de exp sim. vor fi insotite de copii dupa contracte/certificate de buna executie/alte documente ce contin informatiile prevazute la art.188 alin (3) litera a) din OUG 34/2006 pentru cel mult trei contracte (denumirea contr., partile contract., valoarea contract, durata contract.), p.v de receptie la terminarea lucrar., recomandari din partea benefic) Pt executie se va prez 1 contract similar, exec. in ultimii 5 ani, a carui val. sa fie cel putin egala cu 1.500.000 lei fara TVA (cei 5 ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor). Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta formularul 5 pentru maximum 3 contracte cele mai relevante din portofoliul oferantului. Prezentarea mai multor contracte nu constituie un avantajPentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor).Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular 9 Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular1C)Cerinte obligatorii: Completare formular 7Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta in copie certificata pt conformitate cu originalul urmat. doc: cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau angajamentul de participare a personalului, conf. art. 188 alin (3) lit. b) din OUG 34/2006. -diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala); - autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (valabile la data limita de depunere a ofertelor) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)Modalitatea de indeplinire
Completare formular 6Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul 5 pentru maximum 3 contracte cele mai relevante din portofoliul oferantului. Prezentarea mai multor contracte nu constituie un avantaj
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRModalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P. In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro . Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice, precum si orice informatie necesara pentru realizarea conectarii individuale la echipamentul electronic utilizat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a incepe licitatia electronica mai devreme de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile. In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei. Sistemul informatic va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - cea mai buna oferta- numarul participantilor la licitatia electronica.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa in cadrul procedurii de evaluare initiala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.4. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Duratauneirunde: 1 (una) zi.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006.Operatorii economici vor depune, la sediul autoritatii contractante, in termen de maxim 72 de ore de la finalizarea ultimei runde a licitatiei electronice, urmatoarele documente justificative aferente valorii ofertate la ultima runda a licitatiei electronice: - Scrisoarea de inaintare a ofertei, - formularul de oferta, - listele cu cantitatile de lucrari pe categorii de lucrari, inclusiv dotari, cotate.-In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o nouapropunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.ATENTIE: Pentru a putea participa la licitatiile electronice OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P.. IN CAZ CONTRAR, conform prevederilor art. 44 alin. 2 din H.G. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, OFERTA DEPUSA in cadrul acestor proceduri NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE .Daca dupa faza electronica, doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc, avand preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 12:00
Locul: Sediul Administratiei Parcului National Piatra Craiului, str. Toplita nr. 150, Zarnestii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP si daca este cazul, expertii cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform anuntului de participare. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. IMM-urile benef de o reducere de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, de gar. de part. si de gar. de buna ex.Soc. ofertante care se incadreaza in categ IMM conf Lg 346/2004 vor prezenta o declaratie pe proprie rasp in acest sens. Sustinerea tehnica si/sau financiara: in conf cu art 186 din 190 din OUG, ofertantul isi poate demonstra sit ec si/sau financiara si sit tehnica si/sau profesionala prin prez unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. In acest sens se va prez un angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care tertul confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. in acest sens, tertul sustinator va completa formularele 1 (prev. art. 180) si 1A (pt art. 181 lit a), c^1)"-se va completa si cu lit.d). Tertului sustinator i se va solicita cf Legii 279/2011 pe langa declaratia de neincadrare la art 180 si declaratia de neincadrare la art 181 lit. a), c1) si d), si declaratia de neincadrare la art 69 indice 1Modelul de formular de angajament ferm se regaseste in fisierul ?Formulare? anexat la prezenta.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale departajarea se va face dupa pret, iar daca mai multi operatori sunt clasati pe primul loc si au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se va depune potrivit prevederilor OUG 34. Continutul contestatiei va fi adus la cunostinta Autoritatii contractante.termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice al Administratiei Parcului National Piatra Craiului
Adresa postala: Str. Toplita nr. 150, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505800, Romania, Tel. +40 268223165, Email: [email protected], Fax: +40 268223008
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2013 23:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer