Licitatie Publica - Lucrari constructii si instalatii interioare
Anunt de participare numarul 57474/02.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital PneumoftiziologieConstantin Anastasatu
Adresa postala: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Localitatea: Mihaesti, Cod postal: 247375, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia Vultur, Tel.0250768018, Email: [email protected], Fax: 0250768045
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari constructii si instalatii interioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sediul spitalului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 315RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari constructii( finisaje interioare, exterioare si consolidare structura) si instalatii interioare ( electrice, termice, sanitare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 315RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 25.000 ron( lot 1= 6895 ron, lot 2= 4291 ron si lot 3 = 13814 ron), garantie de buna executie 5% din valoare contract fara TVA, constituita conform documentatiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulteriooare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia personala a candidatului / ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea: icadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006: operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local-original sau copie legalizata.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata) din care sa rezulte ca obiectul de activitate include executia de lucrari de tipul celei care face obiectul procedurii de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului-Certificat de inregistrare Persoane fizice romane : Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie legalizata)Persoane juridice /fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Bilant contabilb)Informatii generalec)Declaratie de asigurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Bilant contabil incheiat la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente ( copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina)b)Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)mai mare decat 2.000.000 RON ( pentru lot 1 mai mare decat 550.000 RON, lot 2 mai mare decat 350.000 RON si lot 3 mai mare decat 1.100.000 RON).Justificarea valorii se face prin prezentarea de copii dupa bilantul contabil din ultimii 3 ani(respectiv 2005, 2006, 2007)c)Declaratie de asumare a obligativitatii de a incheiapolita de asigurare pentru toate riscurile aferente lucrarilor de consolidare si amenajare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privind capacitatea tehnica
b)Informatii privind subcontractanti
c)Informatii privind asociatiid)Informatii privind personalul
e)Standarde de asigurare a calitatii, de protectia muncii si a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)-Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie din partea beneficiarilor si vizate de ISC si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire aobligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati cu anexa-Lista de echipamente tehnice si utilajeb)Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).c)Lista asociatilor (daca este cazul).Nota: - se va preciza cine este leader al asocierii;
- cerintele minime solicitate vor fi indeplinite princumul de catre asociati.d)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Nota: Persoanele juridice au obligatia sa indice informatii referitoare la studii , pregatirea profesionala si calificareaprofesionala a personalului responsabil pentru executarea lucrarilor: minim 3 ingineri sau subingineri de specialitate(constructii si instalatii), responsabil tehnic cu calitatea (CQ) care sa fie angajati cu contract de munca.e)CertificatISO 9001 in constructii si lucrari de instalatii sau echivalente copie Executantul este pe deplin responsabil pentru conformitatea, stabilitatea si siguranta tuturor operatiunilor executate pe santier precum si pentru procedeele de executie utilizate, cu respectarea prevederilor si a reglementarilor legii privind calitatea in constructii, ISO 14001, ONHAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
75%
Descriere:
2.
perioada de garantie lucrare
5%
Descriere:
3.
termen executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau op
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 15:00
Locul: sediul spitalului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Propunerea tehnica va continedescrierea specificatiilor tehnice continute in caietul de sarcini, prin care sa se demonstreze corespondenta propunerii tehnice cu specificatiile respective.In vederea redactarii propunerii tehnice , ofertantii au acces pentru vizitarea amplasamentelor , la ora 9 in data de 17.07.2008 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, SECT .3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+)40213104641, Email: [email protected], Fax: (+)40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Pneumoftiziologie Constantin Anastasatu
Adresa postala: jud. Valcea, str. Principala nr. 150, Localitatea: Mihaesti, Cod postal: 247375, Romania, Tel.0250768018, Email: [email protected], Fax: 0250768045, Adresa internet (URL): anastaspital.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 14:54