Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de instalare de echipamente si executia de retea pentru incalzire centrala


Anunt de participare numarul 37465/26.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Mures
Adresa postala: str. Borsos Tamas Nr.16, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540065, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Nicolae Cabulea, Tel.0265-202306, In atentia: Boier Ioan-Catalin, Email: [email protected], Fax: 0265-311555, Adresa internet (URL): http: //ms.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari deinstalare de echipamente si executia de retea pentru incalzire centrala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Targu-Mures, str. Crizantemelor, nr. 8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de instalare de echipamente si executia de retea pentru incalzirea centrala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de instalare se vor efectua in conformitate cu proiectul tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 76, 689RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2007 pana la 28.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantim de 767, 00 lei si garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi in procent de 5 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face de la bugetul de sta prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere suncontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Sunt acceptate la procedura de atribuire numai societatile comerciale care detin o certificare a calitatii lucrarilor oferite: SR EN ISO 9001/2001 si SR EN ISO 14001/ 2004.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Scrisoare de inaintare completata .
2. Acord de confidentialitate .
3. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea .
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 .
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (certificat valabil la data deschiderii procedurii) original sau copie legalizata, in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei.
7. Certificat (certificate) privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare aferente ultimei luni incheiate financiar (certificat/certificate valabil(e) la data deschiderii procedurii) original sau copie legalizata, in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei.
8. Certificat de Cazier Fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice original sau copie legalizata, in termenul de valabilitate la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale .
Declaratie pe propria raspundere cu privire la cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) si profitul anual inregistrat in ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca cerinta minima realizarea unui profit pozitiv in ultimii 3 ani si a unei cifre medii anuale de afaceri cu o valoare mai mare sau egala cu de 3 x valoarea lucrarilor prezentata in oferta depusa.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: ofertantul trebuie sa realizeze o medie a cifrei de afaceri globala egala sau mai mare cu 250.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie.
Certificat de buna executie.
Copie a Certificatului de atestare si legitimatiei aferente ale specialistului atestat, caResponsabil tehnic cu executia, in conformitate cu prevederile Legii nr. 440/2002 privind aprobarea O.G. nr. 95/1999, Ordinelor Ministrului Economiei si Comertului nr. 323/2000, 88/2003 si 324/2005.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, insotite de C.V.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
193052
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 14 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine contracost in baza unei cereri emisa de catre operatorii economici interesati.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2007 12:00
Locul: I.P. J. Mures din Targu-Mures, str. Borsos Tamas nr.16, cod postal 540065
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor orice persoana pe baza imputernicirilor legale emise de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Bolyiai, nr.30, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.260323, Email: [email protected], Fax: 269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2007 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer