Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de Intretinere drum asfaltat DJ 222F km 10+800 km 47+050, Limita jud. Constanta - Traian


Anunt de participare numarul 78825/01.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de Intretinere drum asfaltat DJ 222F km 10+800 km 47+050, Limita jud. Constanta - Traian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 222F km 10+800 km 47+050, Limita jud. Constanta - Traian
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere drum asfaltat DJ 222F km 10+800 km 47+050, Limita jud. Constanta - Traian
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de Intretinere drum asfaltat DJ 222F km 10+800 km 47+050, Limita jud. Constanta - Traian .
Valoarea estimata fara TVA: 11, 764, 705.88RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari noi similare, max 50% din valoarea contractului si in limita alocatiilor bugetare .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 150.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completare Formular 12A.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formular 12B.Prezentarea datelor de identificare ale firmei (adresa, cod postal, nr. tel/fax, nr.cont deschis la Trezorerie)
-Certificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data deschiderii ofertelor.
.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilantul contabil din ultimii 3 ani, 2006, 2007, 2008, vizat si inregistrat de organele competente.
-Declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 200.000 euro. Ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de banca sa ca are resurse financiare reale negrevate de datorii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de8.100.000euro.cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 200.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 lucrari similare de drumuri si a caror valoare sa fie de cel putin 1.350.000 euro. (Formular 12F) Se solicita copii dupa contractele de executie respective si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.1.Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. (Formular 12H)
2. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere(Formular 12I)
Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.
4.Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004 sau sa detina alte certificate echivalente.
5.Certificat care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001/1999 sau alte certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 2 lucrari similare de drumuri si a caror valoare sa fie de cel putin 1.350.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5378
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, cam.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului sau o persoana imputernicita de acesta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 05.06.2009, ora 09.00, impreuna cu reprezentantii achizitorului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea - Directia Contencios Juridic Administratie Locala
Adresa postala: Str.Pacii nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer