Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de alimentare cu apa a satelor Joita si Bacu, comuna Joita, judetul Giurgiu


Anunt de participare numarul 109397/13.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Joita (Primaria Comunei Joita, Jud. Giurgiu)
Adresa postala:  Comuna Joita Judetul Giurgiu, Localitatea:  Joita, Cod postal:  087150, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 0246/252250, Email:  [email protected], Fax:  0246/252168, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de alimentare cu apa a satelor Joita si Bacu, comuna Joita, judetul Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Joita Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de alimentare cu apa a satelor Joita si Bacu, comuna Joita, judetul Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depune oferte pentru intreg volumul de lucrari solicitat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 790, 245RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantu de 190000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Buget local si alte surse atrase ? HG 577/1997 , ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere , subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Formularul 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Formularul 2
Certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor - Certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Formularul 3
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (formular 4)- Informatii privind situatia financiara: · cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)
· bilantul de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2007· bilantul de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2008· bilantul de verificare contabilasi contul de profit si pierderi la 31 decembrie 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat 18.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 5)O fisa de informatii privind experienta similaradin care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului (respectiv, executia unor lucrari de constructie retea de alimentare cu apa) (formular 6)
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ( Formularul 10)declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari (personalul de conducere, personalul de executie, sef santier, ingineri/subingineri specializati in domeniul care face obiectul contractului, responsabilul tehnic cu executiaatestat in domeniul care face obiectul contractului, responsabilul autorizat sa desfasoare activitatea de control calitate, - (Formularul 7)declaratia de disponibilitate - (Formularul 8)o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat cu contract individual de munca, pe perioada nedeterminata si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor?( formularul 9)informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora;( Formular 11)- acordul de subcontractare ( Formular 12)acord de asociere , (Formularul 13)
Certificat ISO 9001 sau echivalentCertificat ISO 14001 sau echivalentCertificat ISO 18001 sau echivalentDeclaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii , ( Formularul 14)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea unui contract, avand ca obiect executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului(respectiv, executia unor lucrari de constructie retea de alimentare cu apa) cu o valoarede minim 9.500.000 lei, fara TVA.sau- cel mult 2 contracte, in valoare cumulata de minim 9.500.000 lei fara TVA, avand ca obiect executia de lucrari similare cu cel care face obiectul contractului· Buldoexcavatoare - minim2 bucati· Excavator ? minim 2 bucati· Autobasculante - minim 3 bucati;· Cilindru compactor pentru terasamente - minim1 bucata· Cilindru compactor 1 tona ? minim 1 bucata· Placa vibratoare ? minim 1 bucata· Aparat sudura PEHD ? minim 1 bucata· Laborator autorizat de I.S.C. sau de alt organism similar(minim laborator de gradul II)·Sefsantier;· Ingineri/subingineri specializati in domeniul care face obiectul contractului ? absolventi Facultatea de Instalatii pentru Constructii, cu experienta minima in 5 lucrari similare ? minim 2 persoaneResponsabil tehnic cu executia atestat in domeniulspecialitatea constructii edilitare si gospodarie comunala ? minim 1 persoana· Responsabil cu calitatea in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala ? minim 1 persoana· Responsabil al sistemului de management de mediu ? minim 1 persoana· personal muncitor calificat pentru lucrarile specifice contractului: montatori de conducte, sudori, electricieni, operatori utilaje, etc.- minim 1 persoana atestata pentru fiecare categorie de muncitori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2010 10:00
Locul: Sediul Camerei de Comert Industrie si Agricultura Giurgiu , Bul. Bucuresti nr. 57 , Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic se va ridica gratuit , de la se sediul Primariei Comunei Joita Judetul Giurgiu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021310641, Email:  [email protected], Fax:  021310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Giurgiu
Adresa postala:  Str. Episcopiei nr. 13, jud. Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. (0246) 21.27.25, Email:  [email protected], Fax:  (0246) 21.74.92
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Joita
Adresa postala:  ComunaJoita Judetul Giurgiu, Localitatea:  Joita, Cod postal:  087150, Romania, Tel. 0246/ 252.250, Email:  [email protected], Fax:  0246/ 252.168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer