Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de alimentare cu apa si canalizare, modernizare si dotare camin cultural in localitatea Gherta Mare, comuna Turt, judetul Satu Mare


Anunt de participare numarul 85799/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Turt
Adresa postala: Turt, str. Piata-Eroilor, nr. 18, jud. Satu-Mare, Localitatea: Turt, Cod postal: 447330, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Suciu, Tel.0261/834672, Email: [email protected], Fax: 0261/834574, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de alimentare cu apa si canalizare, modernizare si dotare camin cultural in localitatea Gherta Mare, comuna Turt, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Turt, judetul Satu Mare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de alimentare cu apa si canalizare, modernizare si dotare camin cultural in localitatea Gherta Mare, comuna Turt, judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 520, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 170.000 lei. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: programul FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Cazier fiscal
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat de inregistrare/constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe ultimii trei ani;
- scrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 1.700.000 lei;
- identificare financiara;
- centralizator cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Raportat la faptul ca valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit va fi achitata din fonduri FEADR, ceea ce presupune sustinerea financiara a contractului din partea ofertantului pana la data realizarii in procent de 20% din intregul proiect integrat ( aproximativ 6-8 luni), autoritatea contractanta solicita: Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv; Lichiditatea generala pe ultimul an sa fie de cel putin 100 %; Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de cel putin 17.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale; lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; experienta similara; centralizator cu experienta similara; copii contracte nominalizate si recomandari; declaratie privind dotarea tehnica;declaratie privind informatii de personal; centralizator privind informatii de personal; declaratii de disponibilitate; ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin un contract sau maxim patru contracte de lucrari similare cu o valoare totala egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit; Contractele prezentate trebuie sa cuprinda intreaga gama de lucrari ce formeaza obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.- dovada detinerii si disponibilizarii unei statii de betoane autorizate conform prevederilorlegale, respectiv existenta laboratoarelor necesare si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate;
- personal de specialitate atestat pentru fiecare actiune a proiectului integrat in parte;
- nominalizarea managerului de proiect, sefilor de santier, responsabilului tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, controlorului cu calitatea si a inspectorului SSM (Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate);
- CV-uri, copii legalizate ale diplomelor de studii, copii legalizate dupa atestate, autorizatii necesare, copii ale contractelor de munca vizate de ITM si ale cartilor de munca ale personalului nominalizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Financiar
25%
Descriere: Descriere pret
2.
2. Tehnic 1
5%
Descriere: Descriere durata de executie, conform FDA
3.
3. Tehnic 2
25%
Descriere: Descriere conform FDA
4.
4. Tehnic 3
25%
Descriere: Descriere conform FDA
5.
5. Tehnic 4
20%
Descriere: Descriere conform FDA
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Turt, comuna Turt, str. Piata Eroilor, nr. 18, judetul Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate doi reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Satu Mare
Adresa postala: str. Mihai Viteazul, nr. 8, jud. Satu Mare, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261/716375, Fax: 0261/711527
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice din cadrul Primariei Comunei Turt.
Adresa postala: str. Piata Eroilor, nr. 18, judetul Satu Mare., Localitatea: comuna Turt, Cod postal: 447330, Romania, Tel.0261/834672, Email: [email protected], Fax: 0261/834574
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer