Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de alimentare cu energie electrica la Sala Polivalenta Nadia Comaneci Onesti


Anunt de participare numarul 61547/15.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Paval, Tel.0234.324243. 0234317132, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, 0234312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de alimentare cu energie electrica la Sala Polivalenta Nadia Comaneci Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sala Polivalenta Nadia Comaneci din Parc Municipal, str. Perchiului, Onesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de alimentare cu energie electrica a obiectivului mentionat, conform caiet sarcini si proiecte nr. 1 si nr. 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini, proiect nr. 1 si nr.2 din documentatia de atribuire .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..
Valoarea estimata fara TVA: 618, 388RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantia de participare 10000 lei - OP in cont RO76TREZ0625006XXX000084 Trezoreria Onesti, Benef. Primaria Onesti sau scrisoare de garantie bancara -original2. garantia de executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, prin OP din contul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.form. 12A
2.form. 12B
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale:
-din loc. de inregistrare a sediului soc. si
- din loc. unde isi are sediul autorit. contract., cand oferta va apartine filialei/sucursalei/punctului de lucru, valabile la data deschiderii ofertelor IV.2.)5.Certif. de inregistrare emis de ORC
6. Certif. constat. emis de ORC din care sarezulte ob. de activ. al soc. in conformit. cu ob. contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7.Inf. generale- cuprinzand:
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani in dom. de activit. ce face ob.contractului care urmeaza a fi atribuit - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 1.750.000 lei;8. Bilantul contabil la 31.12.2006
9. Bilantul contabil la 31.12.2007+anexe, inregistrat de organele competente.(pozitiv);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Lista principalelor lucrari similare ob. contractului din ultimii5 ani form. 12F si anexa;
11. Exp. similara: prezentarea a min. o lucrare similara execut. in ultimii 3 ani cu o val. de min. 175.000 lei (excl. TVA);Se solicita copie dupa: contractul de executie lucrari , pv de rec. la termin. lucrarilor, recomandare din partea benef. in orig..
12. form. 12 I, si lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului in cauza.
13. responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata, responsabil CQ, autorizati de I.S.C.;
14. Atestate ANRE C2A specif. serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza;
15. Recomandari din partea altor beneficiari cel putin trei, pt. lucrari similare cu ob. contr.exec., vizate de I.S.C.. Recomandarea trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele:
-daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partile sau totale de lucrari, receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor, etc.16. formularul 12H si anexa;
17. Certif. de calit. sau agremente tehnice ale mat.ce urmeaza a fi folosite la acest obiectiv: - cabluri electrice de 30kv si 1kv; - transformator de putere 60.4kv; 630kvA; - tablou de distributie de joasa tensiune;
- contor numeric de energie activa si reactiva 3x400/230V; 5A;
- terminal de 20kv 150mmp-termocontractabil;
- celule 20kv;Este considerata lipsa a documentelor, nedepunerea certificatelor de calitate sau a agrementelor tehnice ale materialelor mentionate.
18. ISO 9001/2001 sau echiv.
19. ISO 14001/2001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
96
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: cash sau OP in cont RO02TREZ06221360250XXXXX deschis la Trezoreria Onesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si reprezentantii ofert.cu imputernicire val., semnata si stampilata in cond. legii, in orig., din partea soc.si o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, CIF 20329980
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030041, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Primariei Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Municipiul Onesti, Judetul Bacau, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234324243/425, Fax: 0234313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2008 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer