Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de alimentare temporara cu energie electrica a cladirilor Unitatilor 3 si 4 de la CNE Cernavoda si de realizare a instalatiilor temporare de iluminat si prize de forta


Anunt de participare (utilitati) numarul 51161/30.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Corina BARARU, Tel.+4 (021) 203 82 81, In atentia: Elena BUGEAG, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 316 98 04, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de alimentare temporara cu energie electrica a cladirilor Unitatilor 3 si 4 de la CNE Cernavoda si de realizare a instalatiilor temporare de iluminat si prize de forta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cernavoda
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de alimentare temporara cu energie electrica a cladirilor Unitatilor 3 si 4 de la CNE Cernavodasi de realizare a instalatiilor temporare de iluminat si prize de forta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Montaj panouri electrice tip LVP, LP, PPMontaj corpuri iluminat
Pozare cabluri de alimentare
Montaj instalatii de legare la pamant a echipamentelor electrice
Verificare remediere sau inlocuire, dupa caz, a echipamentelor asigurate de beneficiar (Ex.: intrerupatori, prize de forta, sigurante automate, etc.)
Valoarea estimata fara TVA: 823, 600EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - OUG 34/2006
-Certificat constator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil la 31.12.2007 (lichiditate min. 100%, solvabilitate patrimoniala min. 30%)
-Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
-Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului achizitiei in ultimii trei ani
-Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru indeplinirea lucrarilor
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate
-Informatii privind personalul propus pentru executia lucrarilor
-Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani
-Declaratia de conformitate
-Informatiile privind masurile de protectia mediului-Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica si / sau profesionala cu detalierea resurselor tehnice si/ sau profesionale-sistem de management al calitatii dezvoltat conf. ISO 9001/2000
-dovada detinerii unei autorizatii ANRE conf. "Regulamentul pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din Sistemul Electroenergetic National" atat pentru activitatea firmei cat si pentru fiecare angajat care va fi desemnat sa execute lucrarile care fac obiectul achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2008 00:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2008 11:30
Locul: SNN S.A. BUCURESTI - str. Polona, nr. 65, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Intre 28 aprilie - 4 mai 2008 reprezentantii autoritatii contractante nu sunt disponibili pentru punerea la dispozitie a Documentatiei de atribuire solicitate de potentialii ofertanti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2008 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer