Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de amenajare, extindere si modernizare a Gradinii Zoologice din Municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 71828/10.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: DOINA ROMOCEA, Tel.0259.437000, Email: [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.436276, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, parter cam.23-serviciul Relatii cu Publicul, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259 437000
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: P-ta UNirii, nr.1, parter, cam.23-serviciul Relatii cu Publicul., Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259437000, int.174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de amenajare, extindere si modernizare a Gradinii Zoologice din Municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Gradina Zoologica Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia lucrarilor de amenajare, extindere si modernizare a Gradinii Zoologice din Municipiul Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45212120-3-Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1-elaborare proiect2-executie lucrari conform proiect.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 077, 262RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: 160800 Ron;
-garantia de buna executie: -5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local +cofinantare nerambursabila de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006;
-Certificat constatator emis de ORC;
-Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat si la bugetul local;
-Certificat de inregistrare emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale ;
-Prezentarea bilantului contabil 2008;
-Valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri medie anuala in ultimii 2 ani fiscali (2007 si 2008)mai mare sau cel putin egala cu 30.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- principalele lucrari executate inultimii 5 ani
- Experienta relevanta pentru consultanta tehnica;
-recomandare de la beneficiarul contractului prezentat anterior.-Experienta in domeniul executiei de lucrari de anvergura similara
-Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere,
-Persoane cu experienta in metodologia elaborarii studiilor de fezabilitate si a proiectelor tehnice de executie privind proiecte din sfera amenajarilor de gradini zoologice - 1 persoana;
-Persoane cu experienta ca proiectant in domeniul amenajarilor de spatii publice si de recreere, precum si in domeniul infrastructurii - 1 persoana;
-persoane cu calificarea de biolog - 1 persoana;
-inginer constructor 2 persoane, care sa aiba cel putin 5 ani experienta;
-lista cu subcontractantii;
-ISO 14001:2005;ISO 9001:2001;OHSAS 18001:2004.
Dovadascripticaadetineriipersonaluluisolicitatsevafaceladata licitatiei conform caietului de sarcini, prin prezentarea CV-urilor, a diplomelor de studii absolvite, a recomandarilor de la beneficiari si a copiilor xerox de pe cartile de munca (cu viza ITM), contracte de colaborare, sau copii ale contractelor individuale de munca pentru acestia
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin 3 contracte avand ca obiect proiecte de consultanta pentru intocmirea studiilor de fezabilitate/proiectelor tehnice, din care minim un contract indeplinit si finalizat, a carui valoare sa fie de cel putin 133.800 RON;
-cel putin 1 contract de executie de lucrari, indeplinit si finalizat, a carui valoare sa fie de cel putin 4.689.379 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
performante tehnice
30%
Descriere:
2.
pretul ofertei
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Municipiului Oradea, sau se depune in contul RO02TREZ0765006XXX000160, titular de cont Municipiul Oradea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2009 12:00
Locul: La sediul Primariei Municipiului Oradea - Sala Mica.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Oradea-Serv.Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2009 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer