Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de amenajare hidroenergetica prin constructia unei microhidrocentrale cu predare « la cheie » pe raul SADU, conform obiectivului de investitii «  Amenajare hidroenergetica a raului SADU ? etapa 1 ? CHEMP SADU A »


Anunt de participare numarul 110361/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CERCETARE SI PRODUCTIE IN ELECTROTEHNICA ICPE ELECTROCOND TECHNOLOGIES
Adresa postala:  Splaiul Unirii 313, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030138, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIAN STOIAN, Tel. 0213467244, In atentia:  Directorului General, Email:  [email protected], Fax:  0213467257, Adresa internet (URL):  www.icpeelectrocond.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de amenajare hidroenergetica prin constructia unei microhidrocentrale cu predare « la cheie » pe raul SADU, conform obiectivului de investitii «  Amenajare hidroenergetica a raului SADU ? etapa 1 ? CHEMP SADU A »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Localitatea Rau Sadului, judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajare hidroenergetica prin constructia unei microhidrocentrale cu predare « la cheie » pe raul SADU, conform obiectivului de investitii «  Amenajare hidroenergetica a raului SADU ? etapa 1 ? CHEMP SADU A »Informatii detaliate privind locurile de constructii care vor fi executate ? localizari cantitati, echipamente mecanice si electrice necesare pentru realizarea investitiei sunt prezentate in volumele componente ale Documentatiei de atribuire (DA), publicat prin SEAP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este solicitata executia lucrarilor de constructii, achizitii, echipamente, instalatii, montaj, punere in functiune necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in antemasuratori, proiectul tehnic si Caietul de Sarcini, a obiectivelor de investitii. ?Amenajarea hidroenergetica a raului SADU, etapa 1 ? CHEMP SADU A?, Jud. SibiuLungime conducta ingropata: 2, 3 kmPrag captare : deschidere front captare :14, 75 mlBazin compensator : volum util :1.200 m3Centrala electrica: 2, 2 Mw
Valoarea estimata fara TVA: 21, 714, 574RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 20000 leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Asigurarea lucrarii, incheiata cu o societate de asigurare de prim rang.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit bancarSurse propriiFonduri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, asociere / subcontractare, conform prevederilor OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea conform Formularului 3 valabila pe perioada de valabilitate a ofertelorPrezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 conform formular 4Prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statuluiPrezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.
Prezentare Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform Formularului 10Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor ? in original sau copie legalizataPentru persoane juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in conformitate cu prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Informatii privind situatia economico-financiara ? Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare, suficient in cuantum de minim 4.000.000 lei, pentru a realiza executia lucrarii pe perioada impusa.Prezentare bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente sau, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, alte documente legale edificatoare din care sa reiasa cifra de afaceri si prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantuluiInformatii privind cifra de afaceri ? completare Formular 15 ? ?Informatii Generale?. Nivel minim impus: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2007, 2008 2009 trebuie sa fie de minim 25.000.000 lei, fara TVA.Daca o asociere de agenti economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: avand in vedere imposibilitatea Autoritatii Contractante de a publica in cadrul anuntului de participare informatiile complete, astfel cum au fost prevazute in fisa de date ale achizitiei, se vor avea in vedere cerintele detaliate din fisa de date a achizitiei publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu Formularul 6Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui/mai multor contracte care sa fi avut ca obiect toate categoriile de lucrari.Se vor prezenta copii legalizate ale contractelor, proceselor verbale, recomandari conform Formularului 7Prezentare formular Experienta similara ? se solicita completarea Formularului 7 ? ?Experienta similara?, din care sa reiasa indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract sau maxim 3 contracte care au avut ca obiect una sau mai multe din categoriile de lucrari similare aferente prezentului contract cu o valoare a contractului prezentat cel putin egala sau mai mare de 20.000.000 lei fara TVAPrezentare Formularul 11 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Prezentare autorizatie realizare lucrari electrice/atestare ANRE, valabil la deschiderea ofertelor (joasa si medie tensiune)Prezentare Formular 8 declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii privind subcontractantii ? ofertanti vor prezenta Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul 9.Informatii privind asocierea ? se va completa Formularul 10 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentare Formular 12 privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia si asigurarea calitatii lucrarilorNota: avand in vedere imposibilitatea Autoritatii Contractante de a publica in cadrul anuntului de participare informatiile complete, astfel cum au fost prevazute in fisa de date achizitiei, se vor avea in vedere cerintele detaliate din fisa de date a achizitiei publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatiipropus pentru executia lucrarii
15%
Descriere: Descrierea sistemului aplicat pentru executie
3.
Durata de executie a lucrarii (grafic)
15%
Descriere: Termenul cel mai redus
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 313, Sector 3, cod postal 030138
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte; acestia din urma au obligatia sa prezinte imputernicirea si un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational sectorial. Cresterea competitivitatii economice ?AXA Prioritara 4?; Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextual combaterii schimbarilor climatice.Domeniul de interventie 4.2. Valorificarea resurselor regenerabile de energie pentru producerea energiei verzi
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopolos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2, alineat (1) lit a, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ICPE ELECTROCOND TECHNOLOGIES SA
Adresa postala:  Splaiul Unirii nr. 313, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030138, Romania, Tel. 021.346.72.43, Email:  [email protected], Fax:  021.346.72.57, Adresa internet (URL):  www.icpeelectrocond.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer