Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de amenajare la arhiva de la CPPAS Bucuresti


Anunt de participare numarul 124358/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Nita, Tel. 0311.32.32.22, In atentia:  ION MEDRIHAN, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311323218, In atentia:  Ion Medrihan, Email:  [email protected], Fax:  0213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311323218, In atentia:  Ion Medrihan, Email:  [email protected], Fax:  0213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, In atentia:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica Monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de amenajare la arhiva de la CPPAS Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CPPAS Bucuresti, str. Dr. N.Staicovici, nr. 42-48.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajare la arhiva de la CPPAS Bucuresti (lucrari de constructii, instalatii de climatizare, instalatii electrice, echipamente de calcul, instalatii de avertizare efractie, incendiu).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
31121000-0-Grupuri electrogene (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45314320-0-Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
45331200-8-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor cu cantitatile de lucrari, pe categorii de lucrari (rezistenta, arhitectura, instalatii electrice) care se pun la dispozitie operatorilor economici gratuit, pe CD/DVD, la solicitarea acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 467, 321RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 60.000 lei (fara TVA)Garantie de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse propriiPlata se face in 30 de zile de la emiterea facturii de catre executant, pe baza PV receptie la terminarea lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadr in preved art. 181 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatiiCertificatul constat si certific de inmatric eliberate de ORC
Certificatul unic de inregistrare in scopuri de TVA
Certificate constat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale
Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certific constat precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip lucrari executate in ultimii (5) aniLista de exper similara, la o banca centrala, val. minima 1000000 lei, fara TVADeclaratie privind echip tehnice, utilaje, instalatiiInfoprivind persl tehnic de specialit si de asig a calitatiiSchite tehnice sifotografii
Informatii privind conformit produselor
Info privind subcontr (dupa caz)
Certificat ISO 9001; certificat ISO 14001; certificat OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2011 14:00
Locul: Banca Nationala a Romaniei, Bucuresti, str. Lipscani, nr. 16.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor. Imputernicirea va mentiona nivelul de delegareal reprezentantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-lucrarile se vor realiza conform specificatiilor proiectantului: caietului de sarcini, memoriilor, fiselor tehnice, listelor de cantitati-ofertantii vor prezenta la deschidere, la propunerea tehnica, certificatele de conformitate pentru produsele/echipamentele care vor fi achizitionate/montate si, in cazul ofertantului declarat castigator, acesta va prezenta autoritatii contractante, garantiile de produs/echipamentede la producator/distribuitor, dupa semnarea contractului si inainte de receptia la terminarea lucrarilor-garantia acordata lucrarilor, insusita de ofertant prin formularul de oferta, este de 5 (cinci) ani-termenul de executie al lucrarilor este de 3 (trei) luni calendaristice, de la predarea frontului de lucru de catre beneficiar, daca nu intervin, in aceasta perioada, situatii de forta majora, sau oricare alt motiv de intarziere care nu se datoreaza executantului si nu a survenit prin incalcarea contractului de catre executant;
-DIN MOTIVE TEHNICE, documentatia tehnica nu se publica in SEAP, iar fisele, planurile, caietul de sarcini, se pun la dispozitia operatorilor economici interesati in format electronic, pe CD, la solicitarea acestora, la nr. fax: 0213158294 si scanat, pe email, la adresa: [email protected] pot participa la vizionarea obiectivului (max. 2 persoane), prin transmiterea in scris, la adresa de email: [email protected] solicitarii de vizionare, scanata, semnata si stampilata, cu denumirea societatii si datele de identificare de pe C.I. ale persoanelor participante (maximum 2 persoane) si la nr. fax 0213127152. Intervalul de vizionare este intre orele 10 ÷15, in ziua de 22.06.2011. La vizionare vor semna un PV confidentialitate vizionare sediu.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2011 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer