Licitatie Publica - Lucrari de amenajare la arhiva de la CPPAS Bucuresti
Valoarea Contractului:
3.385.913 RON
Castigatorul Licitatiei: FERTAB S.R.L.
3.385.913 RON
Castigatorul Licitatiei: FERTAB S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 124358/28.11.2011
Informatii anunt de participare asociat 118652
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. 0311.32.32.22, In atentia: ION MEDRIHAN, Email: [email protected], Fax: 0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica Monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de amenajare la arhiva de la CPPAS Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CPPAS Bucuresti, str. Dr. N.Staicovici, nr. 42-48.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajare la arhiva de la CPPAS Bucuresti (lucrari de constructii, instalatii de climatizare, instalatii electrice, echipamente de calcul, instalatii de avertizare efractie, incendiu).
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
31121000-0-Grupuri electrogene (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45314320-0-Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
45331200-8-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 385, 912.51RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 44 Denumirea: contract lucrari de amenajare arhiva CPPAS
V.1) Data atribuirii contractului 10/26/2011
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FERTAB S.R.L.
Adresa postala: sos. Prel. Sos. Giurgiului, nr.33A, sectia2 - Atelier Gumaj, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. 0124571197, Email: [email protected], Fax: 0214571197, Adresa internet (URL): http: //www.fertab.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3467321.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3385912.51 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
-lucrarile se vor realiza conform specificatiilor proiectantului: caietului de sarcini, memoriilor, fiselor tehnice, listelor de cantitati-ofertantii vor prezenta la deschidere, la propunerea tehnica, certificatele de conformitate pentru produsele/echipamentele care vor fi achizitionate/montate si, in cazul ofertantului declarat castigator, acesta va prezenta autoritatii contractante, garantiile de produs/echipamentede la producator/distribuitor, dupa semnarea contractului si inainte de receptia la terminarea lucrarilor-garantia acordata lucrarilor, insusita de ofertant prin formularul de oferta, este de 5 (cinci) ani-termenul de executie al lucrarilor este de 3 (trei) luni calendaristice, de la predarea frontului de lucru de catre beneficiar, daca nu intervin, in aceasta perioada, situatii de forta majora, sau oricare alt motiv de intarziere care nu se datoreaza executantului si nu a survenit prin incalcarea contractului de catre executant;
-DIN MOTIVE TEHNICE, documentatia tehnica nu se publica in SEAP, iar fisele, planurile, caietul de sarcini, se pun la dispozitia operatorilor economici interesati in format electronic, pe CD, la solicitarea acestora, la nr. fax: 0213158294 si scanat, pe email, la adresa: [email protected] pot participa la vizionarea obiectivului (max. 2 persoane), prin transmiterea in scris, la adresa de email: [email protected] solicitarii de vizionare, scanata, semnata si stampilata, cu denumirea societatii si datele de identificare de pe C.I. ale persoanelor participante (maximum 2 persoane) si la nr. fax 0213127152. Intervalul de vizionare este intre orele 10 รท15, in ziua de 22.06.2011. La vizionare vor semna un PV confidentialitate vizionare sediu.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti - Sectia Comerciala
Adresa postala: B-dul Unirii , nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021-4083600, Fax: 021-40873700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia Comerciala
Adresa postala: B-dul Unirii , nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021-4083600, Fax: 021-40873700
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2011 13:04