Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de amenajare terenuri/zone verzi, adiacente imobilelor situate in Sectorul 4 , Bucuresti


Anunt de participare numarul 82339/17.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Adrian CORMOS, Tel.021.336.03.60, In atentia: Adrian CORMOS, Email: [email protected], Fax: 021.336.03.60, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de amenajare terenuri/zone verzi, adiacente imobilelor situate in Sectorul 4 , Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spatii si terenuri nemodernizate din sectorul 4.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 189, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea celui mai mare contract subsecvent estimat este de :38.000.000 lei, fara TVA;Valoarea celui mai mic contract subsecvent estimat este de :450.000 lei, fara TVA,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajarea si modernizarea spatiilor si terenurilor, dintre blocurile sectorului 4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea unei suprafete de 420.000 mp, spatii/terenuri din sectorul 4.
Valoarea estimata fara TVA: 189, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 750.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Primariei Sectorului 4 , precum si alte surse de finantare legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizarea notariala a acordului de asociere, inainte de semnarea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator original sau copie legalizata emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului. 2.Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat. 3.Certificatului privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale , sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident. 4.Declaratie privind eligibilitatea. 5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 7.Certificat de inregistrare fiscala copie simpla. 8.Cazierului fiscal conform H.G. 31/2003 (in original. 9.Fisa privind informatii generale despre ofertant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla). 2.Declaratiei privind obligatiile contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin 100.000.000 lei.2.Lichiditatea generala, media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008): peste 100%.3.Solvabilitatea patrimoniala (2006, 2007 si 2008): peste 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte, incepute si finalizate in ultimii 5 ani, privind lucrari de amenajare terenuri/zone verzi in mediul urban.
2.Declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora 3.Certificat ISO 9001 sau alt certificat echivalent privind lucrari de constructii.4.Certificat ISO 14001 sau echivalent.
5.Certificat OHSAS 18001, sau echivalent. 6.Lista privind dotarile specifice, utilaje, etc.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Experienta similara: 19.000.000 lei, fara TVA, din cumulul a trei contracte. Se vor prezenta copii ale contractelor, a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari.2. Personal angajat: a) inginer horticol/agronom-10; b) inginer silvic -5; c) inginer/subinginer constructor - 2; d) Inginer instalatii -2;e)inginer chimist -1; f) arhitect peisagist - 5; g) muncitori calificati - 40; h) mecanici utilaje agricole - 4; i) muncitori - 250;3. utilaje, echipament tehnic: a) autobasculanta(min. 5 to. )20 buc.;b)autocisterna ( min.4.000 l) 25 buc.; c) tractor cu remorca ( min. 5 to.) 20 buc.; d)motocoasa40 buc.;e)motocultor 10 buc; f)incarcator frontal 5 buc.; g)utilajmultifunctional pt. activitati profesionale 15 buc.; h)tocator crengi ( min. I 24 )1 buc.;i)masina tuns gard viu10 buc.; j)turbosuflanta resturi vegetale 1 buc.;k)aspirator frunze 5 buc; l)vibrocompactor 4 buc.; m)autoutilitara transport persoane50 buc.; n)zece toalete ecologice(inclusiv serviciile aferente) o) zece containere de 7 mc, pentru deseuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Demararea de urgenta a lucrarilor de amenajare si modernizare a spatiilor fara utilitate dintre blocuri, conform Ordin ANRMAP nr.51/2009.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Nu se limiteaza numarul operatorilor economici pentru a participa la etapa a doua a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Termen de executie / unitate etalon
12%
Descriere:
3.
Termen de livrare material dendrologic (1000 buc )
3%
Descriere:
4.
Termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei sectorului 4 - Sala de consilliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor;reprezentanti desemnati din partea UCVAP;reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata anuntului, in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si
Adresa postala: Splaiul Indepedentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021 319 14 93, Email: [email protected], Fax: +4 021 319 82 46, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr.34/2006, aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Dezvoltare Urbana
Adresa postala: Bulevardul George Cosbuc , nr. 6-16 , Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel.40 (0)21 336 03 60, Email: [email protected], Fax: 40 (0)21 336 03 60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer