Licitatie Publica - Lucrari de amenajare zona Aula Universitatii -Realizare parcare auto
Anunt de participare numarul 99237/01.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Tel.0268 414900, In atentia: ing.Dogar Liviu Doru, Email: [email protected], Fax: 0268414900, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de amenajare zona Aula Universitatii -Realizare parcare auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. Iuliu Maniu nr 41, Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajare parcare zona Aula Universitatii, Lucrari de amenajare exterioara, lucrari de realizare fundatii, lucrari realizare instalatii electrice, lucrari de realizare marcaje rutiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45112420-5-Lucrari de excavare de fundatii (Rev.2)
45233270-2-Lucrari de marcare a zonelor de parcare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de amenajare parcare zona Aula Universitatii, Lucrari de amenajare exterioara, lucrari de realizare fundatii, lucrari realizare instalatii electrice, lucrari de realizare marcaje rutiere
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
s-a luat in calcul posibilitatea realizarii de lucrari similare in conformitate cu art122/OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 8000 lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind eligiblitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181(d) din OUG 34/2006 la care se ataseaza certficate de atestare fiscala, inclusiv cel pentru taxele locale. Certificat constatator emis de Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generala privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), Bilanturi contabile la 31.12.2008 si 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificare ISO 9001 sau similar, Certificare ISO 14001 sau similar, Certificare OHSAS 18001 sau simimar, Declaratie privind personalul meniu angajat in ultimele 12 luni, Lista cu personalul alocat indeplinirii contractului inclusiv responsabilul tehnic cu executia, Lista cu utilajele utilizare in indeplinirea contractului in conformitate cu cerintele caietului de sarcini- se va preciza regimul de utilizare ( proprietate, leasing, etc). Lista privind experienta similara. Se va prezenta in cel putin 2 contracte similare cu o valoare unitara de 400.000 lei fara TVA. Se vor prezenta in mod obligatoriu certificateconstatoare emise de beneficiari emise in ultimii 2 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificare ISO 9001, Certificare ISO 14001, Certificare OHSAS 18001, Lista utilaje, Lista personal alocat inclusiv nominalizarea responsabilului tehnic cu executia,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2010 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante, bdul Eroilor nr 29, Cladirea Rectotat, Sala 221
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500003, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Contencios
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500030, Romania, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.05.2010 21:57