Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de aplicare marcaje rutiere


Anunt de participare numarul 43204/12.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de aplicare marcaje rutiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 910, 000 si 4, 100, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
aplicarea de marcaje rutiere cu vopsea si produse speciale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
28813500-9-Marcaje rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1:
Marcaje rutiere longitudinale cu microbile pe suprafete normale minim 15.000 - maxim 28.500 mp
Marcaje rutiere longitudinale cu microbile pe suprafete amovibileminim 750 maxim 1.500 mp.
Marcaje rutiere transversale cu microbile pe suprafete normaleminim 7000 maxim 14.250 mp.
Marcaje rutiere transversale cu microbile pe suprafete amovibileminim 400 maxim 750 mp.
Marcaje rutiere diverse cu microbile pe suprafete normaleminim 4000 maxim 8.550 mp.
Marcaje rutiere diverse cu microbile pe suprafete amovibileminim 200 maxim 450 mp.
Marcaje rutiere diverse fara microbile pe suprafete normaleminim 4000- maxim 8.550 mp.
Marcaje rutiere diverse fara microbile pe suprafete amovibileminim 200- maxim 450 mp.
Lot 2:
Marcaje rutiere longitudinale pe suprafete reciminim 5000- maxim 10.000 mp.
Marcaje rutiere transversale pe suprafete reciminim 1500- maxim 3000 mp.
Marcaje rutiere transversale tactile pe suprafete reciminim 400 maxim 800 mp.
Marcaje rutiere diverse pe suprafete reciminim 1000 maxim 2.000 mp.
Benzi rezonatoare cu grosime de 10mmminim 600 maxim 1.250 mp.
Benzi rezonatoare cu grosime de 12mmminim 600 maxim 1.250 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 910, 000 si 4, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lot 1- marcaje cu vopsea 15.000 RON, Lot 2-marcaje cu produse speciale 50.000 RON. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul local. Plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant, Fisa de informatii generale, neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (pentru persoane fizice si juridice), inclusivcele locale (pentru persoane juridice) : DGFP a judetului, Consiliul local sub forma de formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata, Pentru persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, recomandari, Se vor prezenta documente care sa certifice faptul ca operatorul economic respecta standarde de asigurareacalitatii lucrarilor ce urmeaza a fi executate (ISO 9001 sau echivalent, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante (vopsea, produse prefabricate), tinand cont de prevederile HG 622/2004, prezentarea caracteristicilor produselor ofertate conform fiselor tehnice din anexele 1, 2, 3 si 4, Ofertantul va face dovada ca produsele sau materialele ofertate detin Certificate de tip BAST sau echivalent din care sa rezulte rezistenta la uzura si evolutia sub trafic a materialelor de marcaj in conditiile de testare de pe instalatia de testare in circuit inchis (RPA)., Informatii privind dotarile cu utilaje si echipamente, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere, autorizare livrare produse, subcontractanti, asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotare minima impusa: Lot 1- marcaje rutiere cu vopsea de marcaj: -1 marcator autopropulsat , rezervor microbile, programator electronic pentru modul de lucru automat si semiautomat-1 marcator cu propulsie manuala dotat cu pompa airless, rezervor microbile, pentru executie marcaje transversale-1 marcator cu propulsie manuala dotat cu pompa airless, rezervor microbile, pentru executie marcaje diverseLot 2 cu produse speciale : - dispozitive/ instalatii de aplicare produseDotarinecesare pentru toate cele doua loturi: -1 automatura cu aspiratie pentru marcaje diverse-1 automatura cu aspiratie pentru marcaje transversale-1 autospeciala dotata cu perii sau instalatii de spalare pentru curatirea suprafetei de lucru- 2 turbosuflante-trusa de sabloane pentru marcaje transversale, sageti orientare si inscriptionari diverse-100 conuri de protectie reflectorizante- minim 3 panouri semnalizare lucrari/ fiecare marcaj: pentru marcaje longitudinale, pentru marcaje diverse si pentru marcaje transversaleDaca se depune oferta la 2 loturi, pentru fiecare lot trebuie asigurata Dotarea necesara pentru cele doua loturi multiplicata cu 2 dupa caz.Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, pentru care va prezenta documentul de atestare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
114
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str. motilor, nr. 3, cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu e cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264 593865, Email: [email protected], Fax: 0264 592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cluj-Napoca, Biroul achizitii publice
Adresa postala: str. Motilor nr. 3, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Tel.0264 596030, Email: [email protected], Fax: 0264 431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2008 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer