Licitatie Publica - lucrari de arhitectura peisagistica si intretinere a spatiilor verzi si locurilor de joaca
Anunt de participare numarul 113033/18.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Punct(e) de contact: ovidiu papurica, Tel. 410.25.50, Email: [email protected], [email protected], Fax: 031-425.14.55; 021-410.16.81, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de arhitectura peisagistica si intretinere a spatiilor verzi si locurilor de joaca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: pe raza sectorului 6 din bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 120, 967, 742RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia de lucrari de arhitectura peisagistica si intretinere a spatiilor verzi si a locurilor de joaca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de arhitectura peisagistica si intretinere a spatiilor verzi si a locurilor de joaca pe o suprafata de maxim 2.500.000 mp si minim 500.000 mp. cantitaile minime si maxime de lucrari sunt detaliate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 120, 967, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare-500000 lei; garantie buna executie-5% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si alte fonduri legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator registrul comertului, certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local si central, cazier fiscal persoane juridice, declaratii de eligibilitate, declaratie neancadrare in art.181, declaratie respectare prevederi art 69, certificat de participare cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi 2007, 2008, 2009, informatii generale, linie de credit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani-minim 49000000 leilinie de credit sau resurse financiare negrevate- min.1500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara, dotare tehnica, personal calificat, autorizatie furnizare material saditor, autorizare ISCIR, sistem de management al calitatii, detinere pepiniera sau angajament ferm de livrare material saditor, contract groapa de gunoi ecologica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara-min 24600000 lei din maxim 2 contracte de lucrari similare;dotare tehnica: min 4 autocisterne, 3 autobasculante, 15 autospeciale platforma, 4 tractoare cu remorca sau similare, 2 microbuze, 2 incarcatoare frontale, 1 excavator mic, 20 motocoase, 6 masini de tuns gazon, 4 motocultoare, 2 generatoare de sudura, etcpersonal: min 1 ing silvic, 1 ing horticol, 2 maistri amen peisagistice, 1 ing instalatii, 20 floricultori, 50 muncitori necalificati, 1 rte, 1 cq, 1 ssmISO 9001, 14001, 18001, SA8000, autorizatie iscir aparate de joaca, pepiniera
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
ordinul 51/2009 al presedintelui anrmap
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
candidatii vor fi selectati in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute la etapa de selectie
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.01.2011 11:00
Locul: intr. av. lt. caranda ghe. nr.9, sector 6, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentanti imputerniciti ofertanti, observatori ucvap
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
alte fonduri legal constituite
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel-sectia VIII contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: splaiul independentei nr.5, sector 4, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
achizitii publice
Adresa postala: intr. av. lt. caranda ghe. nr.9, sector 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Tel. 021-410.25.50, Fax: 031-425.14.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 05:35