Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE ARTA - MONTAJ DECORATII INTERIOARE DIN IPSOS SI ALUMINIU LA BISERICA MARIA MAGDALENA, MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 93110/13.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel.0234.324243, In atentia: Paval Camelia, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911/0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE ARTA - MONTAJ DECORATII INTERIOARE DIN IPSOS SI ALUMINIU LA BISERICA MARIA MAGDALENA, MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Biserica Maria Magdalena, Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE ARTA - MONTAJ DECORATII INTERIOARE DIN IPSOS SI ALUMINIU LA BISERICA MARIA MAGDALENA, MUNICIPIUL ONESTI. Lucrari de ipsoserie si confectii metalice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE ARTA - MONTAJ DECORATII INTERIOARE DIN IPSOS SI ALUMINIU LA BISERICA MARIA MAGDALENA, MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 220, 432.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3500 lei RON, Garantie de buna executie10 %din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu OP din contul beneficiaruluiin contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 42. Formular 53. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF
4. Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale
4. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului6. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura7. Formular 7 privind cunoasterea legislatiei in constructii si achizitii publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 8 - Informatii generale9. Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat si vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Formular 10 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate10. Formular 9 Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic11. Formular 10 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii,
12. Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;13. Se solicita existenta unei persoane calificate si specializata in lucrari de arta, sculptura si restaurare, cu experienta in lucrari monumentale de amploare;Se vor anexa si copiile dupa documentele doveditoare pentru calificarea solicitata, curriculum vitae si portofoliu cu dosar foto cu lucrarile similare executate, 14. Formular 11 Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini din ultimii 5 ani;
16. Formular 13 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
15. Formular 12 - Experienta similara: se va prezenta formularul semnat si stampilat cu stampila societatii .
Se solicita cel putin un contract, sau maxim 3 contracte de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (lucrari de arta, ipsoserie, piatra artificiala si feronerie de aluminiu), executat/executate in ultimii 5 ani, cu o valoare/valoare cumulata de 220000 lei fara TVA;
17. Formularul 14 - privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisei de date.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a consiliului, Primaria Municipiului onesti, B-dul Oituz, nr. 17, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Mebrii comisiei de evaluare si reperezentantii operatorilor economici cu imputernicire valabila semnata si stampilata de conducatorul firmei si copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta valoarea cu pana la 50% in cazul in care apar lucrari suplimentare, conform art. 122 lit. i si j din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentatia de atribuire este publicata in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Pentru a putea sa participe la licitatia electronica, precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor HG 1660/2006 si H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a se inscrie in SEAP operatorii economici vor respecta prevederile H.G. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona In atentia Biroului Achizitii Publice), pana pe data limita de acces la documente , iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.OBLIGATORIU: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, CIF 20329980
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juric al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz nr. 17, et VII, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2010 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer