Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazi din Municipiul Radauti - 2 Loturi inclusiv elaborare PT pentru Lotul 2


Anunt de participare numarul 43496/14.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala: str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea: Radauti, Cod postal: 7254000, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI FRUNZA, Tel.0230 56 11 40, Email: [email protected], Fax: 0230 56 47 03, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de asternere covor asfaltic pe strazi din Municipiul Radauti - 2 Loturi inclusiv elaborare PT pentru Lotul 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Suceava, Municipiul Radauti, Strazile: Vasile Bumbac, Izvoarelor, Gradinilor, Vasile Conta, I.L. Caragiale, 13 Septembrie, Ciprian porumbescu, Mihai Eminescu, Ghe. Lazar, Aron Pumnul
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de asternere covor asfaltic pe mai multe strazi din Municipiul Radauti astfel:
Lot1.Asternere covor asfaltic - strat 4cm, BA8- Strazile: Mihai Eminescu, Ghe. Lazar si Aron Pumnul, suprafata totala 8700 mp
Lot2.Asternere covor asfaltic - strat 5cm , BA16 inclusiv proiect tehnic - Strazile: Vasile Bumbac, Izvoarelor, Gradinilor, Vasile Conta, I.L. Caragiale, 13 Septembrie si Ciprian Porumbescu 9535 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de asternere covor safaltic pe mai multe strazi din Municipiul Radauti astfel:
Lot1.Asternere covor asfaltic - strat 4cm, BA8 - Strazile: Mihai Eminescu, Ghe. Lazar si Aron Pumnul, suprafata totala 8700 mp
Lot2.Asternere covor asfaltic - strat 5cm , BA16 inclusiv proiect tehnic - Strazile: Vasile Bumbac, Izvoarelor, Gradinilor, Vasile Conta, I.L. Caragiale, 13 Septembrie si Ciprian Porumbescu 9535 mp
Valoarea estimata fara TVA: 2, 521, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1 Covor asfaltic 4cm BA8 = 7000 LEI, Lot 2 Covor asfaltic 5cm BA16 inclusiv PT = 18200 LEI, Garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181,
Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFPS
Certificat de atestare eliberat de Primarie
Certificat Constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12 pentru anii 2006 si 2007
Declaratie privind Cifra Medie de afaceri pentru ultimii 3 ani
Scrisoare de bonitate financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de Recomandari - 3 si Copie a Proceselor Verbale de Receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala, Declaratie privind resursele tehnice disponibilizate pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea calitatii lucrarilor si personalul responsabil cu executia insotita de Atestari profesionale si Autorizari eliberate de institutii abilitate, Declaratie privind subcontractantii, Certificari privind standardele de management al calitatii si de mediu (ISO 9001 si 14001, Declaratie privind personalul de specialitate si masurile aplicate pe linie de protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: In Cont: RO 19 RNCB 0234 0009 9180 0001 deschis la BCR Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Radauti, Piata Unirii Nr. 2, Cod postal 725400
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea Autoritatii ContractantePersoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul poate fi suplimentat cu pina la maxim 25% in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare privind achizitiile publice.Pretul contractului este ferm si fix pe toata perioada derularii lui.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre actul pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane - Achizitii Publice din cadrul Primariei Radauti
Adresa postala: Str. Piata Unirii Nr.2, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230 561140, Email: [email protected], Fax: 0230 564703
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2008 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer