Licitatie Publica - LUCRARI DE BETONARI SI ASFALTARI DRUMURI CAROSABILE, TROTUARE PIETONALE SI CAMINE TERMICE
Anunt de participare (utilitati) numarul 15813/23.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala: str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: Irinel Bunescu, Tel.0268-333192, Email: [email protected], Fax: 0268-330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE BETONARI SI ASFALTARI DRUMURI CAROSABILE, TROTUARE PIETONALE SI CAMINE TERMICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: strazile si trotuarele efectate in urma reparatiilor efectuate la conductele termice
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 700 si 900RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un contract subsecvent
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
refacerea imbracamintii strazilor si trotuarelor afectate pentrua fi redate circulatiei urbane in urma lucrarilor de interventie , a reparatiilor capitale , sau a lucrarilor de extindere efectuate la retelele edilitare de termoficare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform nomenclatorului de lucrari din Anexa nr.1-caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 700 si 900RON
II.2.2) Optiuni
Da
prestarea serviciului se va efectua numai pe baza comenzilor ferme date de beneficiar
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie-9.000ron , garantia de buna executie 5% din valoarea lucrarilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii , plate la 60 zile de la efectuarea receptiei lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate si de neincadrare in situatiile prevazute la art.181-OUG 34/2006, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat- valabile la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de oficiul registrului omertului in 2007, ISO 9001/2000 specific licrarilor mentionate in documentatie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la data 30.04.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. ca detine utilajele specif. in Cap VI-Caiet Sarcini, decl. ref. la efectivul mediu anual al pers. angajat in ultimii 3 ani, lista lucrari similare prestate in ultimii 3 ani, recomandari .Recomandarile vor fi insotite de o lista care sa contina informatii despre cel mult 3 ctr. de lucrari similare, iar val. ctr sa reprezinte 50% din volumul fizic al ctr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar , caseria societatii , OP vizat de banca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 11:00
Locul: str.Timis-triaj nr.6, Corp Administrativ , etII , Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021 /3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: b- dul 15 Noiembrie, nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268/419615, Fax: 0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Timis Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268/333192, Fax: 0268/330530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2007 14:55