Licitatie Publica - Lucrari de canalizare in zonele periurbane ale orasul Viseu de Sus, jud. Maramures
Anunt de participare numarul 38974/12.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VISEU DE SUS
Adresa postala: 435700, Viseu de Sus, str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul local oras Viseu de Sus, Tel.0262353488, 0262352880, In atentia: ing. Rus Marian, Email: [email protected], Fax: 0262352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseudesus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de canalizare in zonele periurbane ale orasul Viseu de Sus, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona periurbana a orasului Viseu de Sus (intravilan)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lungimea totala a retelei de canalizare (14.665, 00m). Lungimea totala a conductei de refulare (250m). Statie de pompare ape uzate avand Q (9 l/s).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati de lucrari din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=25000 RON (valabilitate 120 zile). Scrisoare de garantie bancara conform formular anexa 5 (nu se accepta alta forma de garantie de participare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (OUG nr.7) si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata dupa incheierea contractului de lucrari.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate din: Anexa1). Declaratie privind indeplinirea obligatiilor (Cerinta obligatorie: prezentare formulare: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; Certificat de atestare fiscala).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.-declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani in RON si euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii referitoare la personalul/ sau organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor-declaratie referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani- (anexa2)-Lista principale lucrari in ultimii 5 ani si valorile contractelor in RON si euro
(formular anexa 3)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9210/24.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria autoritatii contractante sau virament in cont.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2007 12:00
Locul: Consiliul local al orasului Viseu de Sus
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal art.273-276, din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Viseu de Sus, Serviciul juridic
Adresa postala: str.22 Decembrie, nr.19 , Localitatea: Viseu de Sus , Cod postal: 435700 , Romania , Tel.0262-353488, 352880 , Email: [email protected] , Fax: 0262-352990, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Tel.0262-352880, 353488, Email: [email protected], Fax: 0262-352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseudesus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 14:45