Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de C+M+I aferente proiectului ?HIPERB ? Muzeu al secolului XXI pentru turistii din Constanta?


Anunt de participare numarul 110967/08.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241488411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de C+M+I aferente proiectului ?HIPERB ? Muzeu al secolului XXI pentru turistii din Constanta?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanul Municipiului Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare a cladirii Muzeului de Istorie Nationala si Arhitectura Constanta - MINA, cladire monument de arhitectura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de C+M+I aferente proiectului ?HIPERB ? Muzeu al secolului XXI pentru turistii din Constanta?
Valoarea estimata fara TVA: 7, 055, 014.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP in cuantum de 100.000 lei prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. Constanta /instrument bancar, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ? Fondul European de Dezvoltare Europeana, buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este depusa de un grup, o asociere, ofertantii asociati au obligatia legalizarii asocierii inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilit, decl de neincadr. art. 181 din OUG 34/2006, certificate atestare fiscala buget local si buget de stat, valabile la deschidere, in orig /copie legalizata, certificat ORC din care rezulta activitati in dom. achiz., emis cel mult 30 zile inainte de deschidere, in orig /copie legalizata, certif inregistrare- in copie,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009 la 31 decembrie, vizat si inregistrat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)sa fie de minim14.000.000lei;declaratie bancara, in original, in valoare de minim 30% din val. est. a contr. pt 3 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind principalele contracte delucrari exec. in ultim. 5 ani,
Experienta simil: copie contract, PV receptie in copie legaliz, recomandare original/copie legaliz. de la benef. lucrarii
Declaratie cu echipamentele, utilajele, instalatiile ce vor fi utilizate pentru executia lucrarii, dovezile de detinere, minim utilaje obligatorii si lab.aut. gr. II, prezent. agrement. autoriz. necesare pt echipamente, cf legisl in vigoare
Declaratie efectivele medii anuale in ultim 3 ani ale personalului angajat, al cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul/angajament de participare a fost obtinut de ofertant
ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent , SA8000 sau echivalent. Nu se admit operat. in curs de certific.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executie lucrari similare: minim 7.000.000 lei fara TVA, valoare demonstrata prin cumul a maxim douacontracte executate si finalizate in ultimii 5 aniStructura organiz.min.: responsabil contract, RTE, ResponsabilCQ, expert atest Min Culturii si Patrim Nat., responsab securit si sanat. santier, CV, atestate, diplome
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)se va reoferta: pretulofertei si 1 rundab)informatiile disponibile: numarul participantilor , clasamentul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd Tomis nr. 51 , Constanta 900725
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri Structurale prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul Major de interventie 5.1 ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe?, cod SMIS 3856.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic nu poate fi atasat documentatiei din motive tehnice.Proiectul tehnic se va ridica in format electronic, gratuit, urmare unei solicitari scrise, de la sediul AC din Bd. Tomis nr. 51, Constanta 900725 sau prin posta cu suportarea cheltuielilor de livrare de catre operatorul economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestattiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241.616.003, Fax:  0241.616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante considerat nelegitim, cf art. 256^2 alin. 1 lit. b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd. Tomis nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241.488.413, Email:  [email protected], Fax:  0241.488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2010 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer