Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de C+M+I, Amenajarea si protectia mediului, Racordul la utilitati - proiectare si executie si dotari independente aferente proiectului EXTINDERE COMPLEX TERAPEUTIC CENTRUL ALBATROS


Anunt de participare numarul 96850/26.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel.0241708413, Email: [email protected], Fax: 0241708411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de C+M+I, Amenajarea si protectia mediului, Racordul la utilitati - proiectare si executie si dotari independente aferente proiectului EXTINDERE COMPLEX TERAPEUTIC CENTRUL ALBATROS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Intravilanul orasului Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de C+M+I, Amenajarea si protectia mediului, Racordul la utilitati - proiectare si executie si dotari independente aferente proiectului EXTINDERE COMPLEX TERAPEUTIC CENTRUL ALBATROS.
In sarcina ofertantului este inclusa obligatia de a elabora proiectele racordurilor la utilitati si executia acestora, precum si dotarile aferente obiectivului, astfel incat obiectivul sa fie functional la data receptiei la terminarea lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de C+M+I, Amenajarea si protectia mediului, Racordul la utilitati - proiectare si executie si dotari independente aferente proiectului EXTINDERE COMPLEX TERAPEUTIC CENTRUL ALBATROS.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 372, 252RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP in cuantum de 50.000 lei; prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun. Constanta / instrument bancar, conf. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale Fondul European de Dezvoltare Europeana, buget de stat si buget local;Contract de finantare nr. 508/06.08.2009, cod SMIS 3524 - Extindere Complex Terapeutic Centrul Albatros
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere; declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate atestare fiscala buget de stat si buget local privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile la deschidere; pt. persoane juridice straine documentte echivalente privind dovezile de achitare a obligatiilor de plata, conform legislatiei din tara ofertantului, certificat ORC emis cu cel mult 30 inainte de data de depunere a ofertelor;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Documentele se vor preyenta in forma specificata in DA atasata prezentului anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv 2006, 2007, 2008-declaratie bancara, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 10% din valoarea estimata a contractului (sau echivalent)pentru o perioada de 6 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)sa fie de minim 8.000.000 lei.-media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008; cerinta rezultatul financiar trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind principalele contracte delucrari, incheiate si finalizate in ultimii 5 ani
-Copiacontractului care demonstreaza experienta similara, Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau dupa caz proces verbal de receptie finala, Recomandare in original din partea beneficiarului din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor- declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si dovezile de detinere ale actora
- declaratie efectivele medii anuale ale personalului angajat, al cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant; Pentru angajatii proprii, ofertantul va prezenta, dovada de calculare a drepturilor salariale depusa, vizata si inregistrata la ITM, privind numarul de angajati si contributiile pentru luna februarie 2010 conform Legii 130/1999; prezentare personal cheie;
Standarde: ISO 9001 sau echivalent; ISO 14001 sau echivalent; OHSAS 18001 sau echivalent; SA 8000 sau echivalent - nu se admit operatori in curs de certificare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de executie lucrari similare de consolidari sau constructii noi, executat si finalizat in ultimii 5 ani, care sa aibe o valoare de minim 3.500.000lei fara TVA.-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executie
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucr
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Constanta Bd. Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de interventie 3.4. Reabilitarea, modernizarea si dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua", cod SMIS3524.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire, atasataprezentului anunt de participare, cu exceptia proiectului tehnicaferent Caietului de sarcini, respectiv obiectivului achizitiei, care nu poate incarcat ca document in SEAP, din motive tehnice; proiectul tehnic va fi pus la dispozitia tuturor ofertantilor, gratuit la sediul autoritatii contractante sau prin posta, cu suportarea de catre ofertanti a cheltuileilor de expeditie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sect. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta a actului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr. 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241.708.413, Email: [email protected], Fax: 0241.488.411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer