Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare - restaurare interior -exterior imobil cu destinatie de sediu


Anunt de participare numarul 66673/17.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul National pentru Cultul Eroilor
Adresa postala: str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040583, Romania, Punct(e) de contact: str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, sector 4, Bucuresti, Tel.021/335.11.76, In atentia: Mihaela Stan, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/335.11.85, Adresa internet (URL): www.once.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare - restaurare interior -exterior imobil cu destinatie de sediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare, restaurare, reamenajare interioara, amenajare spatiu pod, schimbare tamplarie, refacere terase, schimbarea functionala - spatiu pentru birouri, spatiu expozitional, refacere trotuare, accese si refacere imprejmuire incinta pentru Castelul Turnul lui Tepes
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
45261300-7-Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
45331000-6-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reconstructie-consolidare castel, amenajare spatiu
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de 60000 lei, respectiv 30000 lei pentru IMM-uri
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat/plata cu OP prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, legalizata dupa incheierea sau adjudecarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.Certificat de inregistrare fiscala cu obiect de activitate principal efectuarea lucrarilor de reabilitare a monumentelor istorice.
Documente de atestare elibarate de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei Electrice, pentru executarea instalatiilor electrice de joasa tensiune si de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, pentru executia bransamentelor si instalatiilor de gaze naturale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul Contabil aferent semestrului II al anului 2007, balanta de verificare, bilantul contabil aferent semestrului I al anului 2008, balanta de verificare
Scrisoare de onitate din partea unei banci/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil.
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2005-2007, sau orice alte documente prin care isi demosntreaza situatia economico -financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru cazul asocierii in executarea contractului, situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa reiasa principalele lucrari din ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 5 ani, a cel putin un contract cu o valoare egala sau mai mare cu 5000000 lei, fara TVA, pentru o lucrare similara celei care face obiectul procedurii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
procedura suplimentara daca pana la data limita de depunere a ofertelor nu se poate stabili o oferta castigatoare sau ofertele depuse nu corespund, sunt inacceptabile sau neconforme,
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
D16/1 si 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieria institutiei sau in cont de trezorerie RO 32 TREZ 7015 005X XX00 5928
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 11:00
Locul: str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si experti externi cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Principalul domeniu de activitate al ofertantului - gestionarea monumentelor, cladirilor istorice si altor obiective - lucrari de restaurare - consolidare a acestor cladiriPersonal calificat in domeniul activitatii de restaurare, consolidare structuri istorice in vederea executarii de lucrari.Pe site-ul www.once.ro puteti gasi plansele sau alte documente posibil necesare, inclusiv alte studii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021/ 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021/319 51 83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310 46 42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In toate fazele procedurii, dar nu mai mult de 5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, a actului pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2008 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer