Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSOLIDARE A PAVILIOANELOR A,B SI C LA SEDIUL SERV.DE LOGISTICA, FINANCIAR CONTABILITATE


Anunt de intentie numarul 5317/25.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Giurgiu
Adresa postala: Str. Nicolae Balanescu, Nr. 9, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080083, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Roxana Tranca, Tel.0246207231, Email: [email protected], Fax: 0246207231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSOLIDARE A PAVILIOANELOR A, B SI C LA SEDIUL SERV.DE LOGISTICA, FINANCIAR CONTABILITATE
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: GIURGIU, STR. NICOLAE BALANESCU, NR. 9, JUDETUL GIURGIU
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
LUCRARI DE CONSOLIDARE A 3 CORPURI DE CLADIRE A, B SI C LA SEDIUL SERVICIULUI DE LOGISTICA SI FINANCIAR CONTABILITATE APARTININD INSPECTORATULUI DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU, LUCRARI CARE VOR FI EXECUTATE IN CONFORMITATE CU NORMELE U.E.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 257, 214 si 3, 000, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45262330-3 - Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 20.09.2007
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Pe masura asigurarii fondurilor necesare de la bugetul de stat, se vor incheia acte aditionale la contract pana la plafoanele valorice prezentate in oferta executantului.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DECONTAREA LUCRARILOR SE FACE ESALONAT, IN LIMITA FONDURILOR ALOCATE DE LA BUGETUL DE STAT SI CONFORM SITUATIILOR DE LUCRARI NUMAI PENTRU LUCRARILE EXECUTATE SI RECEPTIONATE PARTIAL LA DATA FACTURARII. PLATILE SE VOR EFECTUA ESALONAT PRIN VIRAMENT, CU ORDIN DE PLATA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.apm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer