Licitatie Publica - Lucrari de consolidare, arhitectura si instalatii la obiectivul: CENTRU DE ARTE SI MESTESUGURI TRADITIONALE in cadrul Programului de Vecinatate Romania - Moldova 2004 2006, Prioritatea 1: Dezvoltare Economica si Sociala, Masura 1.3: Dezvoltare Econom
Anunt de participare numarul 39707/21.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL IASI
Adresa postala: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700075, Romania, Punct(e) de contact: Simona Dragomir, Tel.0232/235.000, Email: [email protected], Fax: 0232/210.336; 235.000
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare, arhitectura si instalatii la obiectivul: CENTRU DE ARTE SI MESTESUGURI TRADITIONALE in cadrul Programului de Vecinatate Romania - Moldova 2004 2006, Prioritatea 1: Dezvoltare Economica si Sociala, Masura 1.3: Dezvoltare Economica Locala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CENTRU DE ARTE SI MESTESUGURI TRADITIONALE -localitatea Iasi, soseaua Bucium nr. 80
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de consolidare, arhitectura si instalatii la obiectivul: CENTRU DE ARTE SI MESTESUGURI TRADITIONALE in cadrul Programului de Vecinatate Romania - Moldova 2004 2006, Prioritatea 1: Dezvoltare Economica si Sociala, Masura 1.3: Dezvoltare Economica Locala, conform Caietelor de Sarcini, Listelor de Cantitati si Desenelor, ce fac parte din Documentatia de Atribuire. Detalii privind scopul lucrarilor se regasesc in Anexa 1 la Fisa de Date a Achizitiei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consolidare, arhitectura, instalatii
Valoarea estimata fara TVA: 440, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 28160 LEI (8800 EURO)Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Costuri eligibile: Contributia financiara a Aplicantului (Buget Local): 10, 00% (52.029 Euro);Contributia Comisiei pentru aceasta Aplicatie (Fonduri Europene): 90, 00% (468.253 Euro).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12 A Declaratie de eligibilitate pe propriaraspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legalal ofertantului.
Formularul 12 B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Formularul 12 C Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatatoremis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ;
Certificat constatator emis de Directia Finantelor Publice Locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale .
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal, in original sau copie care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice/autorizatie de functionare/alte echivalente
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (Formularul B2;
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani Copii ale bilantului contabil si a contului de profit si pierdere, vizate de organul competent;
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani : sa fie de minim 4.200.000 LEIConfirmare a disponibilitatilor financiare, eliberata de catre o institutie bancara (sau deschiderea unei linii de credit) pentru executia lucrarii pentru care se depune oferta, pentru minim disponibilitate sau credit de 768.000 LEI (240000 EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12F Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari : incheierea si indeplinirea, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii.
Executiile de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Formularul 12H Declaratie care sa contina informatii referitoare la dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: contra sumei de 400 lei platibili la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 0040 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0040 232 255907, Fax: 0040 232 217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Patrimoniu Licitatii, Consiliul Judetean Iasi
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0040 232 235000, Email: [email protected], Fax: 0040 232 235000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2007 15:07