Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare Corp A1 din cadrul Pavilion IV


Anunt de participare numarul 145721/13.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"
Adresa postala: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. +40 212010980-3080, In atentia: Victor-Cristian Vladoianu, Email: [email protected], Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare Corp A1 din cadrul Pavilion IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sediul Institutului, Pavilionul IV Corp A1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare Corp A1 din cadrul Pavilion IV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si anexelor la acestaValoarea estimata fara TVA: 21.895.141, 13 lei.Procent maxim admis pentru cheltuieli diverse si neprevazute pe parcursul executiei contractului: 20% din valoarea estimata, respectiv 4.242.673, 39 lei fara TVA.Valoare totala estimata fara TVA: 26.137.814, 52 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 137, 814.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 9.749, 51 lei, cf Art43ยน*)-(2)din OuG34/200; valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertei; modalitatea de constituire: a)OP in cont RO35TREZ7025005XXX000186 Trezorerie Sector 2 b)Scrisoare garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formular anexat. c)achitarea sumei la casieria autoritatii contractante d)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in alta valuta, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de executie lucrari, fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita sub una din urmatoarele forme : - Scrisoare de garantie bancara; - Instrument de garantare emis de o societate de asigurari; - prin retineri succesive de 10 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii Ministerul Sanatatii - Accize
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69?1 din OUG 34/2006 Ofertantul sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art art 69?1 din OUG 34/2006; persoanele cu functie de decizie in atribuirea contractului din cadrul INBIMB: -jur.Cruceru Raluca-ec.Dumitrascu Daniela-dr.Petrea Sorin-ec.Savoiu Elena Carmen-prof. dr. Streinu-Cercel Adrian-ec.Vladoianu Victor Cristian-jur.Ovidiu Tene-sing.Daniela Covaci-ec.Marin Maria-ec.Valentin AlexandruDeclaratie privind eligibilitatea, ofertantul trebuie sa completeze Formularul Declaratie de Eligibilitate (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". op. ec. clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ofertantul trebuie sa fi inregistrat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 43.790.282 lei(valoarea estimata a contractului, fara procentul de diverse si neprevazute X 2).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea ultimelor trei bilanturi (2010, 2011, 2012) inregistrate la organismele abilitate sau alte documente echivalente (rapoarte de audit) care demonstreaza indeplinirea cerintei. Atunici cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducere autorizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate iar indeplinirea cerintei se va face prin cumularea cifrelor de afaceri ale asociatilor. In cazul in care este invocata sustinerea unui tert, va fi prezentat angajamentul ferm al acestuia de sustinere si vor fi respectate prevederile art186 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 21.895.141, 13 lei(valoarea estimata a contractului, fara procentul de diverse si neprevazute). Prin lucrari similare se inteleg lucrari de constructii civile, care sa aiba componenta de consolidare structura, arhitectura, instalatii electrice, termice, climatizare si gaze medicinale.
Ofertantul trebuie sa fie capabil sa asigure executia contractului cu urmatorul personal minim de specialitate: -manager de proiect; -doi ingineri constructii civile; -doi ingineri instalatii; -responsabil tehnic cu executia; -responsabil tehnic cu calitatea.
Ofertantul trebuie sa fie capabil sa asigure executia contractului cu urmatoarele mijloace tehnice minime: -pompa beton (fixa sau autopompa); -excavator pe pneuri sau buldoexcavator; -autobasculanta; -macara fixa sau automacara; -cilindru compactor; -compresor aer; -ciocan pneumatic; -schela metalica ? 1000 mp;
Ofertantul trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii, conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa detina certificare conform standardului ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va pezenta pentru indeplinirea cerintei o lista a principalelor contracte executate in ultimii 5 ani impreuna cu copii ale acestora, continand: -date referitoare la tipul lucrari (structura, arhitectura, instalatii electrice, termice, climatizare si gaze medicinale); -beneficiarul lucrarii; -valoarea finala a contractului; -perioada de executie a lucrarilor. Lista va fi insotita, pentru fiecare contract invocat, de copii ale proceselor verbale de receptie fara obiectii (sau de stingere a obiectiilor, daca acestea au existat)sau de recomnadari din partea beneficiarului care sa contina urmatoarele: -tipurile de lucrari executate; -valoarea initiala si finala a contractului; -perioada de executie; -precizari cu privire la modul de indeplinire a contractului si eventuale litigii. Cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea unui contract care sa acopere toate specialitatile relevante (structura, arhitectura, instalatii electrice, termice, climatizare si gaze medicinale) sau a mai multor contracte care sa acopere una sau mai multe specialitati cu conditia ca din suma contractelor sa fie acoperite toate specialitatile cerute. Atunici cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducere autorizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate iar indeplinirea cerintei se va face prin cumularea resurselor asociatilor. In cazul in care este invocata sustinerea unui tert, va fi prezentat angajamentul ferm al acestuia de sustinere si vor fi respectate prevederile art. 190 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta urmatoarele: -lista persoanelor care vor fi alocate indeplinirii contractului cu precizarea statutului juridic al acestora (angajat permanent, angajat temporar, PFA sau alte forme de colaborare); -declaratie de disponibilitate pentru acest proiect, pe toata durata executiei, semnata de fiecare persoana nominalizata; -curriculum vitae, copii dupa diplomele de studii si certificari (Ministerul Muncii/Ministerul Educatiei pentru manager de proiect, atestate valabile MDRT/MLPAT pentru RTE si RTC, pentru specialitatile contractului) ale fiecarei persoane nominalizate; In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate iar indeplinirea cerintei se va face prin cumularea resurselor asociatilor. In cazul in care este invocata sustinerea unui tert, va fi prezentat angajamentul ferm al acestuia de sustinere si vor fi respectate prevederile art. 190 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta urmatoarele: -lista mijloacelor tehnice disponibile cu precizarea titlului de detinere a acestora (in proprietate, inchiriate, alte forme de detinere); -pentru mijloacele tehnice care nu sunt in proprietatea ofertantului acesta va prezenta o declaratie de disponibilitate pentru perioada indeplinirii contractului, semnata de titularul dreptului de proprietate asupra echipamentului (in procedura, echipamentele achizitionate de ofertant in leasing se considera a fi in proprietatea acestuia). In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate iar indeplinirea cerintei se va face prin cumularea resurselor asociatilor. In cazul in care este invocata sustinerea unui tert, va fi prezentat angajamentul ferm al acestuia de sustinere si vor fi respectate prevederile art. 190 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?? dupa certificate emise de organisme independente care atesta implementarea standardului de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentul solicitat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantul va prezenta o copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardului ISO 14001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentul solicitat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2013 10:15
Locul: Administratia INBI Matei Bals, str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, cam. 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita o singura reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Fiecare operator economic este obligat sa cuprinda in propunerea financiara ca element constitutiv si distinct al acesteia valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute mentionat la pct. II.2.1 din FDA la valoarea propunerii financiare depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256, al. 2 din oug 34/2006 actualizata, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic INBIMB
Adresa postala: str. Dr. Grozovici nr. 1, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021105, Romania, Tel. +40 212010980/3951, Fax: +40 213186095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2013 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer