Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare Corp A2 din cadrul Pavilion IV


Anunt de participare numarul 108365/23.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"
Adresa postala:  Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021105, Romania, Punct(e) de contact:  Victor-Cristian Vladoianu, Tel. 318.61.00/3080, Email:  [email protected], Fax:  318.60.95, 318.61.00/3980, Adresa internet (URL):  -, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare Corp A2 din cadrul Pavilion IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Pavilion IV corp A2, sediul INBIMB
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie lucrari de consolidare conform DA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform DA
Valoarea estimata fara TVA: 14, 483, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 9.008 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului ce urmeaza a fi incheiat (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de capital (Accize de la M.S.)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind inexistenta starii de faliment;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilantul contabil;Informatii privind cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie cel putin de 28.800.800 lei;Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor(declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii in cuantum de minim 2.500.000 ron);Scrisoare de bonitate din partea bancilor;Exercitiul financiar sa fie pozitiv pe cel putin unul dintre anii 2007, 2008, 2009 .Media aritmetica a indicatorului financiar lichiditate generala calculata pentru anul 2009 sa fie minim 100% (active circulante/datorii curente x 100).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sist de calitate ISO 9001:2008. Nu se accepta in curs de certificare.Se vor prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sist de protectie a mediului ISO 14001 :2005. Nu se accepta in curs de certificare.Certificat ISO 18001 sau echivalent.Certificat ISO 13485:2003 sau echivalent.Atestat/autorizare ANRE si ISCIR.Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani (executarea in ultimii 5 ani a unui contract care a avut ca obiect executie lucrari de constructii civile, consolidare, inst sanitare, electrice, termice, climatizare, gaze medicale, in valoare minima 14.000.000 lei (fara TVA)).Lista utilajelor: trebuie sa faca dovada ca are in dotare proprie sau inchiriate urmatoarele echipamente si utilaje: pompa stationara de beton, schela metalica (aprox. 1200 mp), 1 excavator pe pneuri, 1 buldoexcavator, autobasculante, 1 macara mobila, 1 incarcator frontal, 1 cilindru compactor, 1 masina de sablat, compresor aer+ciocan pneumatic. Tb sa aiba incheiat un contract cu un lab autorizat si contract pentru groapa de gunoi.Personal tehnic de specialitate (tb obligatoriu sa faca dovada ca dispune de: min 3 ingineri constructori , cu vechime in executia lucrarilor > 5 ani si care vor raspunde de indeplinirea viitorului contract; min 2 ingineri specializati instalatii, cu vechime in executia lucrarilor > 5 ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract; un Manager Proiect recunoscut de Min. Muncii si Min. Educatiei Nationale si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract; RTE pe dom constructii civile industriale, agrozootehnice, edilitare, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul: produse pt constructii, constructii civile, industriale si agricole, miniere de suprafata, tehnician pentru sisteme de instalatii de semnalizare si alertare in caz de incendiu, cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de plata
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 11:00
Locul: Administratia INBI Matei Bals, camera 106, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O singura persoana din partea ofertantului, pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Transferuri de capital (Accize de la M.S.)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str.Independentei nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic INBIMB
Adresa postala:  Str.Dr.Grozovici nr.1, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021105, Romania, Tel. 0212010980-3956, Fax:  0213186095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer