Licitatie Publica - Lucrari de consolidare gard si constructie rigola beton Statia de Transformare Negresti
Anunt de participare (utilitati) numarul 140864/03.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Tarita, Tel. +40 232405624, Email: [email protected], Fax: +40 232405626, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de consolidare gard si constructie rigola beton Statia de Transformare Negresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia de Transformare Negresti, jud. Vaslui, str. Decebal nr. 36
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui gard solid si etans si modificarea traseului rigolei prin construirea a doua tronsoane noi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
71325000-2-Servicii de proiectare a fundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare gard si constructie rigola beton Statia de Transformare Negresti - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 277, 572RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR 925/2006. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 5.551 lei(IMM 2.775, 5 lei). Mod de constituire: conformprevederilor art. 86 alin.1 din HGR 925/2006, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original. Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului.Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a candidaturii si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se depune o data cu candidatura. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% (2, 5% pentru IMM-uri )din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire, conform prevederilor art. 89 alin.2)din HG 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90 alin 1-3 din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va constitui anexa la contract.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 12A.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Se va completa Formular 12B.Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/tert sustinator al candidatului/ofertantului. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin Sebastian Potanc; Director General Adjunct: Radu Petre; Director General Adjunct: Livioara Sujdea. Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Flavius Marcus - imputernicit EGD; Erwin wagner - imputernicit EMOD; Mihaela Tarita- presedinte comisie; Angela Vasile- Departament juridic; Mihaela Chiriac - imputernicit EMOD, Ovidiu Pop- imputernicit EMOD, Dan Opincariu- imputernicit EMOD. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute la articolul mentionat este exclus din procedura de atribuite.Se va completa Formularul 13A4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se
va completa Formularul 13B.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr F6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr F7 semnat de parti.Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului. Pentru Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original / copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca domeniul /domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul
contractului.In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada
derularii contractului.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009)exprimata in lei si euro, egala sau mai mare decat: 277.572 lei.Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara. Suma valorilor contractelor pentru lucrarile similare celor
din caietele de sarcini, realizate in ultimii 5 ani, in valoare de minim 9.600 lei pentru proiectare si minim 267.972 pentru executia de lucrari similare.
Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Ofertantul va prezenta documente/contracte/pv de receptie prin care sa se confirme executia de lucrari similare. Ofertantul va prezenta informatii relevante cu obiectul contractului.
Decl care cont informatii privind personalul tehnic de specialitate, preg prof si
calif cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene
relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO
9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state
ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de
certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme
independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2012 14:00
Locul: sediul EON Moldova Distributie, Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje totale, egale, departajarea se va face in functie de oferta financiara cea mai scazuta. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Reofertarea se va face doar pentru ofertantii clasati pe primul loc si care au punctaje egale. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
departamentul Juridic al SC EON Moldova Distributie SA
Adresa postala: Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 232405048
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2012 11:44