Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de consolidare imobil Victor Eftimiu nr 9


Anunt de participare numarul 85683/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu CALUGARITA, Tel.021.305.55.30, In atentia: Laurentiu CALUGARITA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de consolidare imobil Victor Eftimiu nr 9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru Consolidare imobil-intrarea Victor Eftimiu nr.9 sect 1 Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 643, 538.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 170000 lei(virament bancar/instrument de garantare emis de soc.bancara ori asigurari), garantie buna executie: 10%din val.contract(instr.garantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat: 88.44%Buget local: 3.35%Surse proprii Academia Romana: 3.23%Surse proprii agenti economici: 4.98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Istoricul Litigiilor
Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Suma rezultatelor exercitiilor financiare (conform formularului 6) pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala
Experienta similara
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru executia lucrarilor
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea listei principalelor lucrari de constructii civile si /sau social culturale prestate in ultimii 5 ani-Prezentarea unei liste cu unul pana la trei contracte de executie lucrari realizate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca au fost derulate cel putin urmatoarele activitati: - lucrari executate pentru un proiect de constructii civile si/sau social -culturale;
- lucrari executate pentru unproiect privind consolidarea de constructii civile si/sau social culturale, prin metoda izolarii seistmice a bazei.Lista cu experienta similara va fi insotita de contractul sau contractele la care face referire in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere: pretul ofertei
2.
durata de executie
20%
Descriere: durata de executie a lucrarii
3.
durata de garantie a lucrarilor
20%
Descriere: durata de garantie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 12:00
Locul: Municipiul Bucuresti, B-dul Regina Elisabeta, nr.47, etaj 1 cam.136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte imputernicire pentru semnarea ofertei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiectul tehnic, Caietul de sarcini si plansele se pot ridica gratuit de la sediul Municipiului Bucuresti din B-dul Regina Elisabeta, nr.47, sector 5, etaj 1, camera 136.Pentru ridicarea documentelor, se vor prezenta : buletin/carte de identitate (original si copie), imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului pentru ridicarea respectivelor documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari si Contracte
Adresa postala: B-dul. Regina Elisabeta nr. 47, et.1, cam.136, , sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.+40 (0) 21 305 55 30, Email: [email protected], Fax: +40 (0) 21 305 55 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer