Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare la Pavilionul II din Sos. Viilor nr. 90, sector 5, Bucuresti


Anunt de participare numarul 99487/06.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala:  Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050155, Romania, Punct(e) de contact:  Monica Radut, Tel. 021.335.69.10, interior 500, Fax:  021.335.40.80, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
site-ul oficial al Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala:  www.marius-nasta.ro/licitatii - Documentatie licitatie deschisa consolidare Pavilion II - 14 fisiere, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050155, Romania, Adresa internet (URL):  www.marius-nasta.ro/licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare la Pavilionul II din Sos. Viilor nr. 90, sector 5, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sos. Viilor nr. 90, sector 5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 17, 647, 059RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de consolidare la Pavilionul II din Sos. Viilor nr. 90, sector 5, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt precizate in sectiunea caiet de sarcini si in celelalte sectiuni tehnice ale documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 17, 647, 059RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 350.000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare de la Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- informatii privind calitatea de participant la procedura. In cazul in care exista subcontractanti se va completa lista privind asociatii/subcontractantii si acordul de subcontractare
- certificat care atesta plata impozitelor si taxelor locale - original sau copie legalizata
- certificat care atesta plata impozitelor catre bugetul general consolidat - original sau copie legalizata
- certificat constatator emis de Registrul Comertului - orginal sau copie legalizata, aflat in termenul de valabilitate
- certificat de inregistrare la Registrul Comertului - copie
Modelele de formulare sunt atasate prezentului anunt de participare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale
- bilant contabil pentru anii 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrate la autoritatile competente -copie
- declaratii bancare - scrisoare de bonitate emisa de o banca recunoscuta
Modelele de formulare sunt atasate prezentului anunt de participare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 16.000.000 lei- resurse financiare negrevate de datorii, linii de credit sau orice alte mijloace financiare mai mari sau egale cu 5.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestatii din ultimii 5 ani
- fisa de experienta similara la care se ataseaza copie dupa PV la terminarea lucrarii si recomandare din partea beneficiarului - orginal sau copie legalizata
- 3 recomandari de la lucrari de constructii din ultimii 5 ani, din care cel putin 2 la cladiri in care se desafasoara activitati sanitare
- informatii privind dotarile specifice
- declaratie prind media personalului angajat si a personalului de conducere
- declaratie pe propria raspundere privind personalul responsabil care va fi utilizat in cadrul contractului, cu precizarea pregatirii profesionale si a experientei (personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect)
- certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 pentru constructii
- certificarea sistemului de management al mediului conform standardului ISO 14001:2005 pentru constructii
- certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii in muncaconform standardului OHSAS 18001:2007
Modelele de formulare sunt atasate prezentului anunt de participare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va face dovada incheierii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract cu valoare de minim 8.000.000 lei- media anuala a personalului angajat in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 80 de persoane- Cerinte obligatorii: Director de ProiectResponsabil Tehnic cu Executia (atestat MLPAT)Inginer -sef de santier cu experienta ?lucrari pentru spitale;Responsabil cu securitatea si sanatatea ?munca (Legea 319/2006)Cadru Tehnic cu atributii in prevenirea si stingerea incendiilor(OG 129/2000)Pentru personalul responsabil se ataseaza CV-urile si copii dupa atestate / autorizatii/ certificari ale competentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 08:30
Locul: Sala Biblioteca a Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantilor (cate unul pentru fiecare + un insotitor), pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutonare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +4021.319.17.64, Email:  [email protected], Fax:  +4021.319.17.64, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala:  Sos. Viilor nr. 90, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050155, Romania, Tel. +4021.335.69.10, interior 510, Email:  [email protected], Fax:  +4021.335.69.10, Adresa internet (URL):  www.mariu-nasta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2010 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer