Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare, refunctionalizare si mansardare camin C 5 complex ,,Titu Maiorescu"


Anunt de participare numarul 101339/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700506, Romania, Punct(e) de contact:  Petru Nistor, Tel. 0232/201147, In atentia:  Ing. Ilie Sarbu, Email:  [email protected], Fax:  0232/201117, Adresa internet (URL):  www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare, refunctionalizare si mansardare camin C 5 complex , ,Titu Maiorescu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Complex Studentesc , ,Titu Maiorescu", B-dul Carol I, nr. 17, Iasi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de consolidare a obiectivului ( P+4E), mansardare, refunctionalizare si de amenajari interioare si exterior, corelat cu cerintele de lucrari de instalatii aferente constructiilor(sanitare , termice, electrice , apa, canalizare, etc), pentru specificulspatiilor de cazare din caminele studentesti(camere, grupuri sanitare, sali de lectura, oficii, zone de circulatie si acces, lifturi de persoane, etc.).Toate lucrarile se vor executa ?conformitate cu cerintele prevazute ?documentatia tehnica – parte scrisa si partea desenata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45212410-3-Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de lucrari de constructii si instalatii aferente pentru realizarea obiectivuluide investitii: CAMIN C5 – Complex studentesc " T. Maiorescu "- Lucrari de consolidare, refunctionalizaresimansardare, conform documentatiei tehnice aferentelucrarilor de interventie (anexele 1 - 33 atasate).
Valoarea estimata fara TVA: 8, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 150.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si alocatii bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; 2.Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 4 .Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale, valabil la data deschiderii ofertelor ; 5.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil al data deschiderii ofertelor ; 6.Imputernicire de semnatura; In cazul depunerii unei ofere comune , fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente .
b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?egistrare): 1.Certificatul de ?egistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.c)Pentru persoane fizice rom?: Autorizatia de functionare ( obiect principal de activitate – lucrari de constructii civile). d)Pentru persoane juridice/fizice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?egistrare ca persoana juridica sau de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ( obiect principal de activitate – lucrari de constructii civile), ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident.
2.Certificat de Rezidenta Fiscala; Documentele vor fi prezentate ?traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale – cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; 2.Bilanturi contabile din ultimii 3 ani; 3.Indicatorul economico-financiar lichiditate pentru anul 2009;4. Dovada existentei in cont acel putin 20% din valoarea estimata a contractului ;5. Scrisoare de bonitatebancara; 6.? cazul ?care ofertantul ? demonstreaza situatia economica si financiara invoc? si sustinerea acordata de catre o alta persoana - angajament ferm al persoanei respective, ?heiat ?forma autentica ; 7. Declaratie privind ?adrarea ofertantului ?categoria I.M.M.-urilor (dacaeste cazul ) ;
- In cazul depunerii unei ofere comune, situatiaeconomico – financiara , inclusiv ?eplinirea cerintelor minime , se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor .Ofertantul va face dovada: 1) unei cifre medii de afaceri pentru anii 2007, 2008 si 2009, de minim 16.000.000 lei ; 2)Indicatorul economico-financiar lichiditate pentru anul 2009 – minim 1;3) existenta?contde fonduri de cel putin 20 % din valoarea ofertata , dar nu mai putin de 1.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? cazul ?care ofertantul ? demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc? si sustinerea acordata de catre o alta persoana - Angajament ferm al persoanei respective ?heiat in forma autentica; 2.Lista principalelor lucrari executate ?ultimii 5 ani; 3.Experienta similara ; 4.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate; 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; 6.Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat; 7.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; 8. Declaratie pe propria raspundere privind aplicarea masurilor de protectia muncii , prevenirea si siguranta la incendii si de protectie a mediului ; 9. Standarde de asigurare a calitatii pentru lucrari de constructii de cladiri ; 10.Standarde de protectie a mediului pentru lucrari de constructii de cladiri ; 11.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.- In cazul depunerii unei ofere comune, capacitateatehnica si/sau profesionala, inclusiv ?eplinirea cerintelor minime , se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor .- In cazul depunerii unei ofere comune, respectarea standardelorse demonstreaza prin luarea in considerare a documentelor depusede toti asociatii.Ofertantul va face dovadafinalizariiunui contract similar de lucrari din categoria interventiilor la constructii ( consolidare , extindere , modernizare ) , de naturasi complexitate similara, ?heiat in ultimii 5 ani cu valoare minima de 6.000.000 leifara TVA (si echivalent in euro , la conversia cursului mediu BNR din anul respectiv );
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punctului IV. 2 din documentatia de atribuire. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Durata unei runde: 1 zi(24ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10480/28.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 11:00
Locul: Sala Senatului a Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" – Iasi, Corp A – etaj II , Bd. Carol I, nr.11.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor ofertante, vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei ?uterniciri emise de reprezentantul lor legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi
Adresa postala:  strada Anastasie Panu nr. 25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Email:  [email protected], Fax:  0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii "Alexandru Ioan Cuza"
Adresa postala:  B-dul Carol I, nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700506, Romania, Tel. 0232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer