Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare-restaurare interior-exterior a imobilului cu destinatie de sediu


Anunt de participare numarul 76646/04.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oficiul National pentru Cultul Eroilor
Adresa postala: str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040583, Romania, Punct(e) de contact: Virgil MANEA, Mihaela STAN, Tel.021/335.11.76, In atentia: Virgil MANEA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/335.11.85, Adresa internet (URL): www.once.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare-restaurare interior-exterior a imobilului cu destinatie de sediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consolidare, restaurare, reamenajare interioara, amenajare spatiu pod, schimbare tamplarie, refacere terase, schimbarea functionala - spatiu pentru birouri, spatiu expozitional, refacere trotuare, accese si refacere imprejmuire incinta pentru Castelul Turnul lui Tepes.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
45261300-7-Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
45331000-6-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reconstructie-consolidare castel, instalatii, amenajare spatiu, imprejmuire.
Valoarea estimata afisata reprezinta C+M al Devizului general al proiectantului.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 263, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant.de particip.-Scris. de garant.banc. in valoare de 85.272 lei (42.636 lei pt IMM).Garant.de buna exec.-10% din valoarea contractului.Constit.garantiei pt plata avansului, daca este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat/ordin de plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord sau scrisoare preliminara de asociereConform Documentatiei de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale despre ofertant, Alte informatii despre ofertant, Declaratia privind respectarea legalitatii in derulareaprocedurii de atribuire si acontractului, Date despre asociati/subcontractanti societateamixta/consortiu (completat de catre Liderul asocierii), Imputernicirea notariala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS, Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale, Trecutul litigios, Cazierul judiciar, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180+181 din OUG nr. 34/2006.CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE (INREGISTRARE): Certificatconstatator eliberat de Ministerul Justitiei, Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii oferteiDocumentele vor fi prezentate conform Documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economicofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii, asociatii) trebuie sa prezinte documentele de mai jos, caretrebuie sa fie anexate la formularele specifice autoritatilor emitente:
-Scrisoare de bonitate bancara
(privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul) - formular specific autoritatii competente din Romania sau tara de origine prin care sa se demonstreze acestuia printr-o declaratie bancara ca are disponibilitate sau acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru indeplinireacontractului.
-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzorii societatii, dupa caz, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
- Informatii privind bilantulcontabilDeclaratie financiara recapitulativa)Ofertantii vor depune bilanturile contabile, contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritatisimilare competente in tarile de origine)sau documentele echivalente acestora.Cerinte specifice minime obligatorii :
- Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste echivalentul a 10% din valoarea estimata a contractului, respectiv 426.364 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru contractul prezent, independent de angajamentele pentru alte contracte;
- Cifra medie de afacerianualape ultimii 3 ani ( la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008) in lei sauechivalentul in alte monede
- Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008) trebuie sa fie pozitiva.
Conform Documentatiei de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistemul de asigurare a calitatii aplicat
Operatorul economicofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii, asociatii)trebuie sa completeze declaratiile de mai jos, caretrebuie sa fie anexate la formularele specifice autoritatilor emitente :
-Sistemul de Asigurare a CalitatiiCerinta :
Ofertantul participant in nume propriu sau cel putin liderul grupului de operatori economici asociati trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii (sau standardele transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) de catre un organism specializat in domeniu.
Cerinte specifice minime obligatorii :
- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei
- Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei
- Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii ofertei
Experienta ca antreprenorOperatorul economicofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa completeze declaratiile de mai jos :
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Experienta ca antreprenor in contracte similareCerinte specifice minime obligatorii :
Se solicita indeplinirea urmatoarei conditii:
-Experienta ca antreprenor(principal sau ca subcontractant nominalizat, in contracte implementate prin intermediul unor contracte de tip FIDIC sau altele echivalente acestora, dovedita prinfinalizareaa cel putin 1 contract de lucrarisimilare de reabilitare - reconstructie (coduri CPV echivalente codurilormentionate), avand cel putin aceeasicomplexitate tehnica cu a contractului prezent, de minim 30% din valoarea estimata contractului, respectiv 1.279.092, 00 lei (C+M).
Conform Documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei (executie lucrari)
65%
Descriere:
2.
1. Durata de executie a lucrarii
12%
Descriere:
3.
2. Durata prognozata pentru solutionarea remedierilor in perioada de garantie:
6%
Descriere:
4.
5. Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare
6%
Descriere:
5.
6. Perioada de garantie acordata lucrarii (min. 24 luni) peste cea minima
11%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2009 12:00
Locul: Oficiul National pentru Cultul Eroilor, str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, Bucuresti, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SECTIUNEA II A DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, PARTEA ARHITECTURA, CARE CUPRINDE STUDIUL PETROGRAFIC SI PLANSE POATE FI RIDICATA DE LA SEDIUL INSTITUTIEI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.(+40)21.319.51.80, Email: [email protected], Fax: (+40)21.319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul National pentru Cultul Eroilor, Biroul juridic
Adresa postala: str. G-ral Candiano Popescu nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.(+40) 21.335.11.76, Email: [email protected], Fax: (+40) 335.11.85, Adresa internet (URL): www.once.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer