Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare, restaurare, modernizare si amenajare a sediului sucursalei Dolj a Bancii Nationale a Romaniei


Anunt de participare numarul 109076/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei, Sucursala Craiova
Adresa postala:  str. Calea Unirii nr. 6, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251411269, In atentia:  Gheorghe Gherghinescu, Email:  [email protected], Fax:  0251412858
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei, Sucursala Craiova
Adresa postala:  str. Calea Unirii nr. 6, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251411269, In atentia:  Gheorghe Gherghinescu, Email:  [email protected], Fax:  0251412858
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei, Sucursala Craiova
Adresa postala:  str. Calea Unirii nr. 6, Localitatea:  Craiova - Dolj, Cod postal:  200585, Romania, In atentia:  Gheorghe Gherghinescu - DIRECTOR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare, restaurare, modernizare si amenajare a sediului sucursalei Dolj a Bancii Nationale a Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc. Craiova, Calea Unirii, nr. 6, Cod 200585, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sunt necesare interventii de tip consolidare, restaurare si modernizare a intregului imobil si imprejmuirilor, restaurarea componentelor artistice ale fatadelor, realizarea de lucrari de instalatii termice, de climatizare, sanitare, electrice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietelor de sarcini, referatului de etapizare si listelor cu cantitatile de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 7, 211, 292RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 100000 RONGarantie de buna executie ? 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantii trebuie sa detina autorizatie emisa de M.C.C.P.N. pentru desfasurarea de activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice, conform Legii nr. 422/2001, cu obiect de activitate ?executare lucrari? aflata in termenul de valabilitate pe toata durata executiei lucrarilor ofertate.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificatul de inmatriculare emis de O.R.C.
- Certificat unic de inregistrare in scopuri de TVA
- Certificat constatator in original sau copie legalizata, emis cu max. 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de catre O.R.C. de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte numele complet al societatii, sediul, persoanele autorizate/administratorii
- actul constitutiv din care sa rezulte ca ofertantul are prevazut in domeniul de activitate executare de lucrari de natura celor supuse procedurii de achizitie, la cladiri de interes istoric, respectiv ?activitati ale muzeelor, conservarea monumentelor si cladirilor?
- Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) sa semneze declaratiile solicitate la punctul V.1. Situatia personala a candidatului /ofertantului
- Autorizatia de la Ministerul Culturii, Cultelor si PatrimoniuluiNational (M.C.C.P.N.), in copie legalizata, pentru categoria de activitate de ?executare de lucrari in domeniul monumentelor istorice? si dovada faptului ca sunt inscrisi in Registrul operatorilor economici din domeniul protejarii monumentelor istorice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale care cuprinde si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Situatiile financiare la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 inregistrate la autoritatile competente;
- Declaratie privind Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 2007-2009, care trebuie sa fie de cel putin 7000000 lei.La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
-Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
-Scrisoare de confort/bonitate emisa de banca cu care colaboreaza operatorul economic, pentru minim 5% din valoarea estimata a contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie emisa de M.C.C.P.N., pentru societatea ofertanta pentru desfasurarea de activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice cu obiect de activitate ?executare lucrari in domeniul monumentelor istorice?, conform Legii nr. 422/2001, aflata in termenul de valabilitate pe toata durata executiei lucrarilor ofertate.-Declaratie privind Lista principalelor contracte de lucrari executate in ultimii 5 ani ?din care minim un contract finalizat pentru lucrari de executie la o cladire monument istoric si certificari de buna executie Valoarea insumata a contractelor in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie minim 7000000 lei si se calculeaza avand in vedere numai valoarea lucrarilor executate in ultimii 5 ani.-Declaratie privind Lista cu contractele aflate in desfasurare, daca exista;
-Lista privind utilajele si echipamentele specifice pentru derularea contractului-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si resursele propuse a fi angajate pentru executia contractului de lucrari-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, pe specialitati, insotite de CV-urile acestor persoane;
-Ofertantul trebuie sa prezinte Certificat al sistemului de management al calitatii dupa SR EN ISO 9001/2001(8), sau echivalent, aflat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei;
-Ofertantul trebuie sa prezinte Certificat al sistemului de management de mediu dupa SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei;
-Ofertantul trebuie sa prezinte CertificatOSHSAS 18001:2008 ? Managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale, sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei;
-Declaratie privind acordul pentru incheierea contractului de depozitare a deseurilor inerte si molozului la un depozit agrementat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitatea memoriului tehnic de executie a lucrarii
15%
Descriere: componenta tehnica
3.
Durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2010 13:00
Locul: Banca Nationala a Romaniei Sucursala Dolj, str. Calea Unirii nr. 6, Craiova, jud Dolj, cod postal
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri data de conducerea ofertantului, prezentata in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatiiin legatura cu documentatia de atribuire pot fi obtinute: De la Sucursala Dolj a BNR: cons.jur. Ileana Barbulescu sau ref. spec. Mlagiu Constantintel: 0251411269/fax: 0251412858;e-mail: [email protected]; [email protected] contractului este cea maxima acceptata, detalii se gasesc in caietul de sarcini.Din motive tehnice, caietele de sarcini pe specialitati, listele de cantitati de lucrari si piesele desenate se vor vizualiza/accesa de pe site-ul autoritatii contractante (http: //www.bnr.ro/Achizitii-BNR-5772.aspx)Ofertantului i se solicita sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/415601, Fax:  0251/415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Fax:  0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer