Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSOLIDARE SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI SATU MARE


Anunt de participare numarul 17602/05.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: Str. ALEXANDRU IOAN CUZA Nr. 5/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440011, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Muresan, Tel.0261807777, Email: [email protected], Fax: 0261768521, Adresa internet (URL): http: //sm.politiaromana.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSOLIDARE SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI SATU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATU MARE; STR. MIHAI VITEAZU, NR. 16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE LUCRARI: CONSOLIDARE, RENOVARE SI AMENAJARE SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA DE LUCRARI SUNT CUPRINSE IN ANEXA LA CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 2, 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.07.2007 pana la 29.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 13000 LEI SE CONSTITUIE LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL MINISTERULUI INTERNELOR SI REFORMEI ADMINISTRATIVE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN SCOPUL BUNEI DESFASURARI A CONTRACTULUI ASOCIEREA OFERTANTILOR ECONOMICI SE VA AUTENTIFICA LA UN NOTAR PUBLIC
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA SI NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG. 34/2006, DECLARATIA FISCALA PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA CATRE BUGETUL DE STAT ELIBERATA CU MAX. 30 DE ZILE INAINTE DE DATA LICITATIEI, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIIN IMPOZITELE CATRE TAXELE LOCALE ELIBERATA CU MAX. 30 DE ZILE INAINTE DE DATA LICITATIEI, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C. ELIBERATA CU MAX. 30 DE ZILE INAINTE DE DATA LICITATIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ULTIMUL BILANT EMIS DE AUTORITATILE COMPETENTE, CIFRA DE AFACERI DIN ULTIMII TREI ANI SA FIE 2260000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI, DECLARATIILE REFERITOARE LA PERSOANELE ENGAJATE IN EXECUTAREA LUCRARII, DECLARATII REFERITOARE LA UTILAJE, INSTALATII ECHIPAMENT TEHNIC, MANAGEMENTUL PROPRIU DE CONDUCERE SI ASIGURAREA CALITATII PE CATEGORII DE LUCRARI CE URMEAZA A FI EXECUTATE, REGULI REFERITOARE LA PROTECTIA MUNCII, INFORMATII PRIVIND CONTRACTANTII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
80%
Descriere:
2.
TERMENUL DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
45475 DIN 23.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2007 10:00
Locul: SEDIUL INSPECTORATULUI DE POLITIE SATU MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR 6. SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA A RASPUNSULUI PROCEDURII
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: STR. A.I. CUZA, NR.5/A, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 441100, Romania, Tel.0261807777, Fax: 0261768521
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2007 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer