Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare si amenajare sediu administrativ DGAMC


Anunt de intentie numarul 5682/17.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili
Adresa postala: str Mihail Sebastian nr 88 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050784, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Gabriel Croitorescu, Tel.4089300, Email: [email protected], Fax: 4089301
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare mari contribuabili
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare si amenajare sediu administrativ DGAMC
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Bucuresti, Str. Mihail Sebastian nr. 88, Sector 5
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
demolari-demontari; rezistenta; arhitectura; instalatii (sanitare+hidranti, electrice+curenti slabi, ventilare, aer conditionat); plastica arhitecturala; utilaje si echipamente (tablouri electrice, climatizare, grup electrogen)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 790, 000EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.07.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 10.09.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 10.03.2009
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Datele prevazute in anunt si perioadele de timp au caracter orientativ acestea putand fi modificate de catre autoritatea contractanta in functie de data aprobarii listei de investitii pentru lucrarile in cauza si de bugetul alocat.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conditiile economice, financiare si tehnice vor fi specificate la data publicarii anuntului de participare in documentatia de atribuire si in caietele de sarcini in functie de categoriile de lucrari necesare (caiet sarcini pentru instalatii, caiet sarcini pentru rezistenta si altele)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.inspectmun.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer