Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare si amenajare sediu din strada Justitiei.nr.1,Braila


Anunt de participare numarul 17027/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARABRAILA
Adresa postala: BRAILA, CALEA CALARASILOR, NR.27, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA BALAS, Tel.0239/627207, Email: [email protected], Fax: 0239/610006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de consolidare si amenajare sediu din strada Justitiei.nr.1, Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Braila, strada Justitiei, nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de arhitectura , rezistenta, instalatii electrice, instalatii sanitare interioare, instalatii de incalzire, amenajare centrala termica, bransament apa-canal, canal preturnat, drumuri refacere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de consolidare si amenajare sediu strada Justitiei, nr.1, Braila
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=34.000 RON, constituita prin scrisoare de garantie bancara si garantie de buna executie=10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii .Plata se va efectua cu ordin de plata in contul executantului deschis la Trezoreria Statului, conf.OUG147/2002 cu modificari ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare conf.art.44 si 45 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG34/2006, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local in original sau copie legalizata, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate include executia de lucrari de tipul celei care face obiectul procedurii de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la data de 31.12.2006 vizat si inreg.la organele competente -copie semnata stampilata si cu mentiunea conf.cu originalul pe fiecare pagina;
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006) mai mare decat 3.000.000 RONSolvabilitate patrimoniala: min.30%Lichiditate generala: min.100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita decertificari de buna executie, cu valori , perioada si locul executiei lucrarilor, Lista de echipamente tehnice si utilaje, Lista subcontractanti(daca e cazul)Lista asociati(daca e cazul), Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 in constructii si lucrari de instalatii sau echivalente -in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
80%
Descriere:
2.
durata de garantie
10%
Descriere:
3.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1979/31.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 10:30
Locul: Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Braila, strada Calea Calarasilor, nr.27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite de ofertanti(in scris)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Economic si Administrativ
Adresa postala: Calea Calarasilor, nr.27, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239/627207, Email: [email protected], Fax: 0239/610006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer