Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de consolidare si aparare a malurilor in portul Isaccea in vederea eliminarii efectelor inundatiilor - etapa a II-a


Anunt de participare (utilitati) numarul 83830/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala: Str. Portului nr.34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela David, Tel.0236/460660/121, Email: [email protected], Fax: 0236/460140, Adresa internet (URL): www.romanian-ports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de consolidare si aparare a malurilor in portul Isaccea in vederea eliminarii efectelor inundatiilor - etapa a II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Portul Isaccea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile hidrotehnice de aparare a malurilor cuprind: - prelungire a cheului aval executat in etapa I pe lungimea de 151.00 m pana la dana Romcereal si,
- prelungirea lucrarilor cu consolidarea malului drept(epiuri) in amonte de portul Isaccea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari hidrotehnice
Valoarea estimata fara TVA: 3, 778, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 50000 lei.Garantie de buna executie10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse BEI + surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea
b)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006c)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul sociald)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
e)Copie stampilata si semnata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului care contine codul unic de inregistrare si anexa acestuia din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate si activitatea care face obiectul procedurii de achizitie publica
f)Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar codurile CPV mentionate la pct. II.1.2 din prezenta SECTIUNE si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de Informatii Generaleb)Situatii Financiare la 31.12.2008, vizate de Ministerul Finantelor Publice;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie +Lista principalelor lucrarisimilare prestate in ultimii 5 ani.Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinitun contract al carui obiect a fost executia lucrarilor similare, cuo valoare de1 000 000 lei.
b) Minimum o recomandare aferenta unuia dintre contractele mentionate mai sus
c) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului + Lista privind dotarile specificed)Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate
e)Declaratie pe propria raspundere prin care se precizeaza faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia munciif)Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului aplicabile in timpul executiei contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul Ofertei
78%
Descriere: Pretul ofertei pentru executia lucrarilor, In lei
2.
Durata prognozata pentru solutionarea remedierilor in perioada de garantie
7%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare
3%
Descriere:
4.
Perioada de garantie acordata lucrarii (min. 36 luni)
12%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu prevederile art. 161 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta decide organizarea unei etape finale de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 11:30
Locul: sediul autoritatii contractante CN APDM SA Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, membrii comisiei de evaluare a ofertelor, experti cooptati (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b-dul Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Galati sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460331, Fax: 0236460227, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG NR.34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APDM SA Galati
Adresa postala: str. Portului nr. 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel.0236460660, Email: [email protected], Fax: 0236460140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer