Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de consolidare si modernizare Pavilion Cazare


Anunt de participare numarul 35198/05.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Chinologic Dr. Aurel Greblea Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii Nr. 157 Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe-Puiu Isac, Tel.0269235181, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269235181
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de consolidare si modernizare Pavilion Cazare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Centrul Chinologic Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de recompartimentare a spatiilor existente, modificare si inlocuire a instalatiilor sanitare, de incalzire climatizare, electrice, si electrice de curenti slabi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de consolidare si modernizare Pavilion Cazare cod CPV 45212410-3.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 546, 667RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la procedura de atribuire a contractului este de 25.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza: ca asociat, sausubcontractantOfertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica.Operatorul economic nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri sa: participe in doua sau mai multe asocieri; depuna o candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna; sa depuna o oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.Intreprinderile afiliate in raport cu o anumita persoana juridica au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea nu este de natura sa distorsioneze competitia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, continand valori, perioadele si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta de calificare este indeplinita daca ofertantul a derulat, individual sau in asociere, in ultimii cinci ani contracte de lucrari similare, valoarea lucrarilor executate intr-un an fiind de minim 6.600.000 lei/an fara TVA sau in echivalent euro 2.000.000 fara TVA.4. Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea lucrarilor executate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.5. Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standarde de asigurare a calitatiiB.5.1.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat si mentin: - un sistem de managemant al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2001;
- un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale in conformitate cu cerintele standarului OH SAS 18001:2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante sau prin virament in contul nr. RO12TREZ5765032XXX000369 deschis la Trezoreria Sibiu.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2007 10:00
Locul: Centrul Chinologic Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU PERSOANELE IMPUTERNICITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 1 Bucuresti , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104641, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1 , Localitatea: ALBA-IULIA , Cod postal: 344335 , Romania, Localitatea: ALBA-IULIA, Cod postal: 344335, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul Chinologic , SIBIU - COMPARTIMENT JURIDIC.
Adresa postala: Str. Calea Dumbravii, nr. 157, Sibiu, jud. Sibiu , Localitatea: SIBIU , Cod postal: 550399 , Romania , Tel.0269/23.51.86 , Email: [email protected] , Fax: 0269/23.51.81, Localitatea: sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel.0269/23.51.81
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer