Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSOLIDARE SI REABILITARE CLADIRE COLEGIUL ECONOMIC "MARIA TEIULEANU"PITESTI


Anunt de participare numarul 62096/22.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL ECONOMIC "MARIA TEIULEANU"
Adresa postala: B-dul Republicii nr.63, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110014, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Barbu, Tel.0248/223794, Email: [email protected], Fax: 0348/430054, Adresa internet (URL): BULEVARDUL REPUBLICII NR.63 PITESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSOLIDARE SI REABILITARE CLADIRE COLEGIUL ECONOMIC "MARIA TEIULEANU"PITESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PITESTI ARGES STR. TEIULEANU NR.1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CONSOLIDARE SI REABILITARE CLADIRE COLEGIUL ECONOMIC "MARIA TEIULEANU" PITESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSOLIDARE SI REABILITARE CLADIRE IN VEDEREA MANSARDARII
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2008 pana la 30.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 6.500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular A siBIncadrare in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor ;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia autoritatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat , in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , in original copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in original si copie , copie legalizata sau xerocopie certificata , pentru conformitate cu originalul , cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale(Formularul12L din capitolul de formulare)-original Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari vizat si inregistrat la organele competente copie stampilata, semnata si mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina .Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2005; 2006; 2007) mai mare de 2.000.000 RONSolvabilitate patrimoniala : min 30% ; lichiditate generala: min.100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12F - original (Lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani). Ofertantul trebuie sa fi derulat in prealabil cel putin un contract de lucrari similare.Lucrarile invocate se confirma prin prezentarea de rec omandari din partea beneficiarilor acelor lucrari, o copie dupa procesul verbal de receptie incheiat la terminarea lucrarilor (fara receptii respinse sau amanate)si o copie de pe contractul de executie.(recomandarea se va prezenta in formatul formularului 12N)2.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (Formularele 12i, 12J si 12K, Certificat ISO 9001/200 sau echivalent).O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(Formularul 12H).Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Certificat ISO 140001:2005(asigura dovada respectarii standardelor de mediu)sau echivalent.
Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de protectia muncii( Formular 15), in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
80%
Descriere:
2.
propunere tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 14:30
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii cu rezervare in 24 ore
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 12:00
Locul: sediul COLEGIULUI ECONOMIC "MARIA TEIULEANU" PITESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COLEGIUL ECONOMIC "MARIA TEIULEANU" PITESTI - serviciul contabilitate
Adresa postala: Str.Bulevardul Republicii nr.63, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110014, Romania, Tel.0248 223 794, Email: [email protected], Fax: 0348 43 00 54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer